Още снимки:
test

Чести грешки, които пречат да свалите коремните мазнини

14.02.2020 19.46

Недоспиване, стрес, изключване на полезните мазнини от менюто, не консумирате пробиотични храни, хапване на шоколад, не следвате ясен план в тренировките... Това са само част от причините да не може да стопите излишните мазнини в областта на корема. Какво друго е важно да промените, ако искате да постигнете желаните резултати?

Консумирате плодови сокове

Заменили сте соковете в кутия с фрешове, защото знаете, че така е по-здравословно. Фрешовете съдържат повече захари, отколкото целите плодове. Ако се опитвате да отслабнете, това определено не е най-добрият избор за всекидневна напитка.

Също така е добре да внимавате и с консумацията на спортни напитки. В някои от тях също има доста захари, което може да забави свалянето на коремните мазнини.

Гладувате

Вярвате, че пропускането на хранене ще ви помогне да свалите калориите в областта на талията? Погрешно! Това забавя метаболизма, създава храносмилателни проблеми, може да доведе дори до запек, преяждане на следващото хранене, нездравословен избор на храни. Вместо това, хапвайте редовно и по малко. Опитайте се да изключите от менюто си преработените храни и вредните въглехидрати, от които се пълнее. Хапвайте повече плодове, зеленчуци, в малки количества елда, киноа, кафяв ориз.

Не консумирате достатъчно полезни протеини

Протеините, освен че ни засищат и ни осигуряват нужната енергия за спорт, подпомагат процеса на отслабване. Те са важни за функциите и на мускулите, както и за натрупването на мускулна маса.

Разбира се, важно е да има умереност в техните количества, но когато искате да стопите коремчето, не бива да ги изключвате от менюто си.

Морски дарове, риба, сурови ядки, немазно месо, нискомаслени млечни продукти, яйца, са чудесни за вашата здравословна диета.

Прекалявате с коремните преси и имате само кардио тренировки

Звучи много идеалистично, че колкото повече коремни преси правите, толкова по-бързо ще свалите корема. Прекаляването с коремните упражнения може да има обратен ефект. Друга честа грешка, която допускат отслабващите е, че спортната им рутина е само с кардио упражнения.

Въпреки че кардио тренировката е важна, когато отслабваме, силовите тренировки допринасят за натрупването на мускулна маса, която гори повече излишни мазнини. Не на последно място, много силови упражнения, натоварват и коремните мускули./az-jenata.bg

Днес+

Коментирай статията


Последни от Любопитно
13:28
Бившите охранители на Бранджелина и Мадона ще пазят Хари и Меган
13:05
Project Hail Mary, Райън Гослинг и новият космически проект на актьора
12:13
Сънищата и Луната – сряда – 01.04.20
11:30
Ирина Шейк излиза с известен холивудски разбивач на сърца
11:23
Чешки пивовари призовават: Спасете бирата
11:00
Шакира, посланието ѝ за задържането на децата вкъщи и защо нападнаха певицата
10:23
Бела Хадид, карантината и колко секси е моделът, докато събира тен
10:08
Песента на славея може да замлъкне заради климатичните промени
09:57
Принц Хари, Меган Маркъл и предложението, което получиха от "Семейство Симпсън"
09:13
Как да дезинфекцираме правилно смартфона си
08:32
Хороскоп за 1 април
31 март 2020 г.
19:29
Пазите се от вируси – изварявайте парите си
16:45
Андрешко не иска да носи маска...
16:12
Откъде идва пясъкът на плажовете
15:20
Пласидо Доминго вече е у дома и се чувства добре
14:20
Disney, Боб Айгър и намалението на заплатите в компанията
13:11
Принц Уилям иска отново да е пилот на въздушна линейка
13:05
Том Ханкс: Вече сме у дома и няма да излизаме заедно с цяла Америка
12:54
Катрин Зита-Джоунс, самоизолацията и как актрисата имитира Шакира
12:52
Депресията, диетата DASH и как ни помага да се борим с депресивните състояния
12:09
Чаят и кафето вредни при болест
11:33
Сънищата и Луната – вторник – 31.03.20
10:53
На пазар по време на пандемия. Какво си купуват 10 различни нации
10:16
Меган успя да убеди Хари да се преместят в Калифорния
10:11
Фики с истински рок и поредна победа в „Като две капки вода“

Най-четени от Любопитно

Избор на редактора