Доклад: Китайците най-склонни да си купят електромобил или хибрид
България 08.12.2019 15:28
Китайските потребители са много по-склонни от хората в други големи страни да си купят електрически автомобил или хибрид, показа проучване на глобалната консултантска фирма OC&C Strategy Consultants. Над 50 процента от анкетираните 10 000 респондента в пет държави – САЩ, Китай, Франция, Германия и Великобритания, са заявили готовност да обмислят преминаването на електрическо или хибридно возило следващия път, когато си купуват нова кола, предаде bulgarian.cri.cn.
В доклада се посочва, че Китай е ясно изразен лидер в това отношение с 94 процента от анкетираните, изразили готовност да си купят електромобил или хибрид. След него се нарежда Франция със 77 процента.
Докладът показа, че американците изостават доста от потребителите в останалите четири страни по отношение на използването на електрически или хибридни превозни средства – 53% от анкетираните са заявили, че нямат намерение да купуват подобни автомобили, до голяма степен заради отдалечеността на зарядните станции от домовете им. Едва 19% са отговорили, че биха си купили електромобил или хибрид.
Правителствените стимули са ключов двигател за привличането на потребителите за закупуване на електрически превозни средства, отбелязва проучването. В това отношение, политиката на Китай през последните няколко години го превърна в един от най-бързо развиващите се пазари на превозни средства с нови енергии (NEV).
Миналата година продажбите на този тип автомобили в страната са нараснали с 61,74 процента до 1,26 милиона бройки, според Китайската асоциация на автомобилните производители.
В доклада се посочва, че Китай е ясно изразен лидер в това отношение с 94 процента от анкетираните, изразили готовност да си купят електромобил или хибрид. След него се нарежда Франция със 77 процента.
Докладът показа, че американците изостават доста от потребителите в останалите четири страни по отношение на използването на електрически или хибридни превозни средства – 53% от анкетираните са заявили, че нямат намерение да купуват подобни автомобили, до голяма степен заради отдалечеността на зарядните станции от домовете им. Едва 19% са отговорили, че биха си купили електромобил или хибрид.
Правителствените стимули са ключов двигател за привличането на потребителите за закупуване на електрически превозни средства, отбелязва проучването. В това отношение, политиката на Китай през последните няколко години го превърна в един от най-бързо развиващите се пазари на превозни средства с нови енергии (NEV).
Миналата година продажбите на този тип автомобили в страната са нараснали с 61,74 процента до 1,26 милиона бройки, според Китайската асоциация на автомобилните производители.
CHF | 1 | 2.01134 |
GBP | 1 | 2.2729 |
RON | 10 | 3.93045 |
TRY | 100 | 5.62332 |
USD | 1 | 1.83233 |
Последни новини
- 21:33 Хороскоп за сряда, 24 април 2024 г.
- 19:37 Аржентинският президент празнува постигането на "нулев дефицит" - ключова негова цел
- 19:29 Русия започна изтеглянето на мироопазващите сили от Нагорни Карабах
- 19:21 Почетоха гаснещия Ериксон и в клуба, за който извърши най-голямото си чудо (ВИДЕО)
- 19:11 Виктория още имала чувства към Алек
- 19:02 И среброто се готви за ценови рекорди
- 18:53 Доц. Кунчев ще предложи до края на седмицата да се обяви епидемия от коклюш
- 18:53 Бивш инженер на НАСА твърди, че е изобретил двигател, който не изисква гориво