Още снимки:
test

6 типа служители, които трудно получават повишение

24.11.2019 18.55

В един идеален свят потенциалът ни относно повишението би имал по-малко общо с нашата личност и повече с работните ни резултати. Човешката природа обаче прави това трудно. За определени типове хора има по-добри възможности за кариерно развитие от други. А има и 6 типа, които често се оказват пренебрегвани в работата си.

Вижте кои са те, представени от Business Insider:

1. Бърборкото

Разбира се, добрите комуникатори често се ползват от с престиж пред своите ръководители. Ако обаче вашето определение за добра комуникация включва разпространяване на слухове и прекарване на свободното време, клюкарствайки с колеги, това няма да ви направи желания кандидат за повишение.

2. Неспособният да казва "не"

Докато добрите служители се стремят да посрещнат молбите и задачите от своите мениджъри, когато това е възможно, има и такива, които поемат повече, отколкото могат, без да казват нищо и накрая са претоварени. Това поведение не изглежда особено професионално за лицата, които взимат крайните решения в организацията.

3. Негативно настроеният

Служители, които постоянно отхвърлят предложенията на своите колеги, оплакват се редовно, без да се стремят да подобрят ситуацията си и рядко казват нещо положително за някого, няма вероятност да изградят добро мнение за себе си сред своите мениджъри.

4. Вечно нуждаещият се от спасяване

Важна част от това да сте добър екипен играч включва поемане на отговорност за грешките и оценяване на слабостите ви реалистично. Ако се представяте като постоянна жертва, винаги обвинявате другите за пропуснати крайни срокове или грешки в работата, ще ви е трудно да спечелите доверието на вашите колеги, както и на ръководителя ви.

5. Aгресивният

Избухливият темперамент не е приемлив в работната среда. Факт е обаче, че много служители не успяват да разберат тази истина и изкарват гнева си върху своите невинни колеги. Мениджърите със сериозни проблеми с характера си създават култура на страх, която е токсична и води до лоши работни резултати.

6. Всезнайкото

Работодателите със сигурност търсят знаещи служители с интерес да учат и споделят информация. Ако обаче установите, че редовно коригирате колегите си, настоявате, че вашите идеи най-добри и се смятате за най-умния човек в стаята, вероятно ще отчуждите както колегите, така и ръководителите си. По този начин ще намалите шансовете си, когато дойде време за бонуси и повишение.

Днес+

Коментирай статията


Последни от Любопитно
19:30
5 начина да направите дома уютен и релаксиран, когато сте вкъщи
19:26
Възстановете кожата на ръцете си с тези масла
19:23
4 камъка за силен имунитет
19:20
Как да премахнете тъмните кръгове около очите
17:03
Селин Дион на 52
13:44
Доналд Тръмп: САЩ няма да плащат за сигурността на Меган и Хари
12:07
Коронавирусът, автомобилът и как правилно да го почистваме
11:39
Коронавирусът изчисти въздуха в Европа
11:35
Елтън Джон водещ на благотворителен концерт от вкъщи
10:45
Сънищата и Луната – понеделник – 30.03.20
10:42
Избраният ангел ще ви разкаже за вашия късмет в следващите дни
10:05
Римската империя е загинала от една бактерия?
08:23
Хороскоп за 30 март
29 март 2020 г.
19:52
Звездата от „Бойзон“ Ронан Кийтинг с второ дете
19:32
Как коронавирусът променя финансовите навици на младите американци
18:27
Кралят на Тайланд се самоизолира с 20 жени в германски хотел
14:53
Метро системите по света - кои са петте най-лоши
12:49
Бруклин Бекъм заживя с милиардерска дъщеря на фона на слуховете за годеж
12:42
С какво да заменим защитната маска, ако не разполагаме с такава
11:33
Днес всеки може да предскаже собственото си бъдеще
11:12
Сънищата и Луната – неделя – 29.03.20
10:19
Метро системите по света - кои са петте най-добри
10:05
Как да се предпазим от коронавируса в автомобила
08:21
Хороскоп за 29 март
28 март 2020 г.
16:56
Бритни Спиърс „победи” световен шампион на 100 метра – на думи

Най-четени от Любопитно

Избор на редактора