Mercedes EQS - първата електрическа S-класа
България 13.09.2019 09:56
Вече нямаме никакво съмнение, че електрическите автомобили са бъдещето. Докато първоначално тези коли бяха малки, не особено практични и на доста висока цена, то сега пазарът им постепенно се разширява, като започва да покрива и по-луксозния сегмент.
Няма как да не дадем най-точния пример с Tesla Model S и Model X, които създадоха истинска революция сред електрическите автомобили.
Днес все повече марки обаче влагат усилия и средства, за да се откроят с модели, чиито основен плюс е двигателят на ток. Но освен него те предлагат и нещо друго - комфорта на лимузина от най-висок клас.
Сега до Porsche Taycan, BMW iX3, Aston Martin Rapide E и Jaguar XJ се нарежда и първата електрическа S-класа Mercedes-Benz EQS. Тя е върховият и засега само концептуален модел от серията EQ, представен тази седмица на автосалона във Франкфурт.
На най-луксозния си електромобил Mercedes възлага големи надежди за следващите 20 години - периодът, в които компанията иска да намали драстично вредните емисии, изхвърляни в атмосферата от автомобилите й.
Този ефект в никакъв случай няма да е за сметка на лукса и удобството, на които феновете на Mercedes са свикнали. Мощността също няма да пострада, дори напротив.
Под капака на електрическата S-класа се крият 470 коня, които са равномерно разпределени между двете оси. С високия въртящ момент и силните батерии автомобилът показва резултат от 4.5 секунди от 0 до 100 км/ч на първоначалните тестове.
И като заговорихме за батериите, от Mercedes ни обещават да изминем цели 700 км само с едно зареждане. Само 20 минути пък ще са необходими, за да се покачи зарядът на 80%.
Купето на EQS е изградено от стомана, алуминий и въглеродни нишки, което не го отличава от това на останалите автомобили на марката. Но дизайнът и интериорът бързо ни пренасят в едно доста по-технологично бъдеще.
Навсякъде има екрани и светлини, а седалките са като в космически кораб. Така най-просто можем да опишем иновативния дизайн вътре в купето на новата S-класа, пише Top Gear.
Важни уточнения са, че е използвана само изкуствена кожа, а по таблото има елементи, които са от рециклирани пластмасови отпадъци от морета и океани.
Няма как да не дадем най-точния пример с Tesla Model S и Model X, които създадоха истинска революция сред електрическите автомобили.
Днес все повече марки обаче влагат усилия и средства, за да се откроят с модели, чиито основен плюс е двигателят на ток. Но освен него те предлагат и нещо друго - комфорта на лимузина от най-висок клас.
Сега до Porsche Taycan, BMW iX3, Aston Martin Rapide E и Jaguar XJ се нарежда и първата електрическа S-класа Mercedes-Benz EQS. Тя е върховият и засега само концептуален модел от серията EQ, представен тази седмица на автосалона във Франкфурт.
На най-луксозния си електромобил Mercedes възлага големи надежди за следващите 20 години - периодът, в които компанията иска да намали драстично вредните емисии, изхвърляни в атмосферата от автомобилите й.
Този ефект в никакъв случай няма да е за сметка на лукса и удобството, на които феновете на Mercedes са свикнали. Мощността също няма да пострада, дори напротив.
Под капака на електрическата S-класа се крият 470 коня, които са равномерно разпределени между двете оси. С високия въртящ момент и силните батерии автомобилът показва резултат от 4.5 секунди от 0 до 100 км/ч на първоначалните тестове.
И като заговорихме за батериите, от Mercedes ни обещават да изминем цели 700 км само с едно зареждане. Само 20 минути пък ще са необходими, за да се покачи зарядът на 80%.
Купето на EQS е изградено от стомана, алуминий и въглеродни нишки, което не го отличава от това на останалите автомобили на марката. Но дизайнът и интериорът бързо ни пренасят в едно доста по-технологично бъдеще.
Навсякъде има екрани и светлини, а седалките са като в космически кораб. Така най-просто можем да опишем иновативния дизайн вътре в купето на новата S-класа, пише Top Gear.
Важни уточнения са, че е използвана само изкуствена кожа, а по таблото има елементи, които са от рециклирани пластмасови отпадъци от морета и океани.
24-инчовите джанти и златистите акценти по броните и праговете допълват екстериора на това четириврато купе, след което със сигурност няма как да не се обърнем, ако го видим на пътя.
Традиционната броня на S-класите, която ставаше все по-голяма при последните модели, сега е заменена от 940 светодиода, които дават сигнали на останалите участници в движенията.
Светлините не са пестени и в задната част на автомобила, който шеговито можем да кажеш, че свети като коледна елха.
/lifestyle.bg
Традиционната броня на S-класите, която ставаше все по-голяма при последните модели, сега е заменена от 940 светодиода, които дават сигнали на останалите участници в движенията.
Светлините не са пестени и в задната част на автомобила, който шеговито можем да кажеш, че свети като коледна елха.
CHF | 1 | 2.00413 |
GBP | 1 | 2.2865 |
RON | 10 | 3.93029 |
TRY | 100 | 5.64706 |
USD | 1 | 1.82822 |
Последни новини
- 15:43 Жълт код за валежи в осем области в страната
- 15:26 Д-р Венцислав Везенков: Не е препоръчително при температура да се дават медикаменти
- 15:12 Петър Стоянович: Не знам дали българинът търси повече смисъла и Бога, или данъчния инспектор
- 14:59 Кола по таван след удар в пътен знак и дърво, 20-годишна жена е в болница
- 14:43 Профилът на най-заможните пенсионери: мъж, между 45 и 49 г., бил е под пагон и получава 2064 лв.
- 14:27 Найден Тодоров: Усещането ми е, че всички са недоволни въобще от министрите
- 14:16 Френска драг кралица сред избраните да носи олимпийския огън в щафетата
- 13:57 Кой размества великденските стоки и как се стига до заблуди за цените?