PewDiePie е първият ютюбър, достигнал 100 милиона абонати
Любопитно 26.08.2019 14:45
След почти 10 години отдадена YouTube кариера, влогърът Феликс Шелбърг с псевдоним PewDiePie е първият ютюбър, успял да достигне невероятните 100 милиона абонати.
В същата седмица Феликс отпразнува и сватбата си с дългогодишната си половинка Марсия с пищно празненство в ботаническа градина в Лондон.
Според WealthyGorilla и CelebrityNetWorth състоянието на младото семейство възлиза на над 30 милиона долара, натрупани най-вече в следствие на 23 милиарда гледания в YouTube, с които може да се похвали PewDiePie.
Самият Шелбърг съобщи в едно от последните си видеа, че никога не е правел толкова много пари, колкото прави в момента, благодарение на бързо увеличаващата се база от абонати през последната една година.
Преди няколко месеца PewDiePie влезе в двубой с индийския YouTube канал за музика T-Series, като спорът беше кой от двата канала пръв ще достигне заветните 100 милиона абонати.
През месеците след това PewDiePie се радваше на подкрепата на звезди и фенове, които харчеха от собствения си джоб, за да издигат рекламни билбордове и да стартират рекламни кампании в подкрепа на Феликс.
В крайна сметка T-Series победи в надпреварата, но това по никакъв начин не засегна достойнството на Шелбърг, който продължава да е много по-напред от колегите си в платформата по отношение на броя абонати. /lifestyle.bg
В същата седмица Феликс отпразнува и сватбата си с дългогодишната си половинка Марсия с пищно празненство в ботаническа градина в Лондон.
Според WealthyGorilla и CelebrityNetWorth състоянието на младото семейство възлиза на над 30 милиона долара, натрупани най-вече в следствие на 23 милиарда гледания в YouTube, с които може да се похвали PewDiePie.
Самият Шелбърг съобщи в едно от последните си видеа, че никога не е правел толкова много пари, колкото прави в момента, благодарение на бързо увеличаващата се база от абонати през последната една година.
Преди няколко месеца PewDiePie влезе в двубой с индийския YouTube канал за музика T-Series, като спорът беше кой от двата канала пръв ще достигне заветните 100 милиона абонати.
През месеците след това PewDiePie се радваше на подкрепата на звезди и фенове, които харчеха от собствения си джоб, за да издигат рекламни билбордове и да стартират рекламни кампании в подкрепа на Феликс.
В крайна сметка T-Series победи в надпреварата, но това по никакъв начин не засегна достойнството на Шелбърг, който продължава да е много по-напред от колегите си в платформата по отношение на броя абонати. /lifestyle.bg
CHF | 1 | 2.00413 |
GBP | 1 | 2.2865 |
RON | 10 | 3.93029 |
TRY | 100 | 5.64706 |
USD | 1 | 1.82822 |
Последни новини
- 21:15 Хороскоп за понеделник, 6 май 2024 г.
- 19:36 "Няма да се извиня на някого, който си измисля": Нова атака срещу Кевин Спейси
- 19:27 Инциденти с пиротехника белязаха Великден в Гърция
- 19:15 Италианското правителство "оковава" изкуствения интелект в законови рамки
- 19:02 "Уолстрийт джърнъл": Кредиторите на Украйна губят търпение и искат Киев да си плати лихвите по дълга
- 18:49 Politico: Европа е далеч от забрана на TikTok
- 18:36 Синагоги и музей в Ню Йорк са получили бомбени заплахи, обявиха местните власти
- 18:25 "Ал Джазира" ще трябва да прекрати работа в Израел