Рекламодатели и комуникационни агенции подават своите заявки за Наградите на рекламодателите BAAward
България 21.08.2019 14:59
Рекламодатели, комуникационни агенции и студенти тази година се състезават в три отделни конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите (BAAwards 2019). В ход е подаването на заявки от рекламодатели и от комуникационни агенции, които тази година за първи път имат отделен конкурс в надпреварата за бизнес наградите на БАР.
Кампаниите, които участват, трябва да са реализирани в периода между 1 януари 2018 г. и 30 юни 2019 г. Те се подават онлайн до 8 септември 2019 г. на сайта на BAAwards 2019.
Кампаниите трябва да са в една от 5-те категории - пускане на пазара на нов продукт или услуга под нов бранд или като деноминатор, на съществуващ бранд в установена категория; иновация в продукт или услуга, и/или ребрандинг (подобрен продукт или услуга и/или повторно пускане на пазара с ново брандиране); Корпоративен ребрандинг (ново брандиране на бизнес организация); Бранд активационна кампания на продукт/услуга с бизнес насоченост (основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета); Бранд активационна кампания за Корпоративна социална отговорност (обществено-полезни кампании, които постигат цели, извън конкретните бизнес интереси или законови изисквания; основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета и добавена стойност за обществото).
Заявките в двата бизнес конкурса ще се оценяват от две съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата, и председателствани от Свилен Стрезов, маркетингов директор на "Актавис" ЕАД и председател на УС на БАР.
Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, каза за рекламодателите и комуникационните агенции: “Студентите дадоха много свеж старт. Сега бизнесът поема щафетата. В ход е събирането на проекти за конкурсите на BAAwards 2019, за рекламодатели и с нетърпение очакваме новите участници - комуникационните агенции. Досега в петте конкурса (2014 - BAAwards - 2018) са подадени общо 171 кампании, връчени са 47 награди на 19 организации. Включете се в конкурсите на най-добрите в маркетинга BAAwards 2019, за да съизмерим постигнатото и заедно студенти, рекламодатели и представители на комуникационни агенции да влезем в четвъртото измерение“. /24chasa.bg
Кампаниите, които участват, трябва да са реализирани в периода между 1 януари 2018 г. и 30 юни 2019 г. Те се подават онлайн до 8 септември 2019 г. на сайта на BAAwards 2019.
Кампаниите трябва да са в една от 5-те категории - пускане на пазара на нов продукт или услуга под нов бранд или като деноминатор, на съществуващ бранд в установена категория; иновация в продукт или услуга, и/или ребрандинг (подобрен продукт или услуга и/или повторно пускане на пазара с ново брандиране); Корпоративен ребрандинг (ново брандиране на бизнес организация); Бранд активационна кампания на продукт/услуга с бизнес насоченост (основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета); Бранд активационна кампания за Корпоративна социална отговорност (обществено-полезни кампании, които постигат цели, извън конкретните бизнес интереси или законови изисквания; основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета и добавена стойност за обществото).
Заявките в двата бизнес конкурса ще се оценяват от две съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата, и председателствани от Свилен Стрезов, маркетингов директор на "Актавис" ЕАД и председател на УС на БАР.
Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, каза за рекламодателите и комуникационните агенции: “Студентите дадоха много свеж старт. Сега бизнесът поема щафетата. В ход е събирането на проекти за конкурсите на BAAwards 2019, за рекламодатели и с нетърпение очакваме новите участници - комуникационните агенции. Досега в петте конкурса (2014 - BAAwards - 2018) са подадени общо 171 кампании, връчени са 47 награди на 19 организации. Включете се в конкурсите на най-добрите в маркетинга BAAwards 2019, за да съизмерим постигнатото и заедно студенти, рекламодатели и представители на комуникационни агенции да влезем в четвъртото измерение“. /24chasa.bg
CHF | 1 | 2.00269 |
GBP | 1 | 2.28725 |
RON | 10 | 3.9325 |
TRY | 100 | 5.59629 |
USD | 1 | 1.80911 |
Последни новини
- 16:19 Сигнал за бомба евакуира столичен мол (ВИДЕО)
- 16:13 Отиде си голям български поет
- 16:08 Подуправителите на БНБ подкрепиха тезата на Димитър Радев на срещите си при президента
- 15:59 В България има по-малко катастрофи за 2023 г., но по-тежки
- 15:46 Ученици засадиха 90 паркови дръвчета в Търговище
- 15:33 Къде у нас не е възможно да плащаме с карта
- 15:21 Андрей Гюров определи като „хипотетичен“ въпроса дали би станал служебен премиер
- 15:21 Талибаните възобновиха публичните убийства на жени с камъни в Афганистан