Михаел Вебер: 100 нови и 100 съществуващи крайпътни рамки са предадени на АПИ
България 16.08.2019 13:05
100 нови и 100 съществуващи рамки са оборудвани и предадени на АПИ. Това каза Михаел Вебер, изпълнителен директор на "Капш телематик технолоджис България", за новата тол система на пресконференция в Научноизследователския строителен институт.
„В последно време четохме много публикации, свързани с крайпътните рамки и инфраструктурата и затова показваме примери за съществуващи и нови портални рамки", каза още Вебер. Той добави, че от февруари постоянно се извършват поставяния на портални рамки по пътищата.
„Големите рамки са повече от 40 метра в дължина. Оборудването се инсталира предварително на рамките и след това се вдигат с кран", обясни Вебер. По думите му всички портални рамки са изработени в България, а от Австрия е доставено активното оборудване като камери и софтуер.
„Всички портални рамки са оборудвани с лазерни скенери и различни видове камери и камера за обзор", добави той. Вебер обясни, че когато кола пътува към порталната рамка, се включва лазерен скенер, който включва цялата рамка, за да се разбере какво превозно средство приближава.
По думите му тези рамки са необходими, тъй като заснемат номера на колата отпред и отзад и веднага получават информация дали превозното средство има нарушения, а ако няма нарушение, информацията се изтрива автоматично. /24chasa.bg
„В последно време четохме много публикации, свързани с крайпътните рамки и инфраструктурата и затова показваме примери за съществуващи и нови портални рамки", каза още Вебер. Той добави, че от февруари постоянно се извършват поставяния на портални рамки по пътищата.
„Големите рамки са повече от 40 метра в дължина. Оборудването се инсталира предварително на рамките и след това се вдигат с кран", обясни Вебер. По думите му всички портални рамки са изработени в България, а от Австрия е доставено активното оборудване като камери и софтуер.
„Всички портални рамки са оборудвани с лазерни скенери и различни видове камери и камера за обзор", добави той. Вебер обясни, че когато кола пътува към порталната рамка, се включва лазерен скенер, който включва цялата рамка, за да се разбере какво превозно средство приближава.
По думите му тези рамки са необходими, тъй като заснемат номера на колата отпред и отзад и веднага получават информация дали превозното средство има нарушения, а ако няма нарушение, информацията се изтрива автоматично. /24chasa.bg
CHF | 1 | 1.99738 |
GBP | 1 | 2.28285 |
RON | 10 | 3.93045 |
TRY | 100 | 5.61254 |
USD | 1 | 1.82447 |
Последни новини
- 21:22 Хороскоп за събота, 27 април 2024 г.
- 19:42 Адвокатът на Григорова: Липсват нови 17 флашки, ЦИК казват, че вече са модифицирани за вота
- 19:34 Валентина Войкова поема оперативното ръководство на Евронюз България
- 19:27 Ема Стоун призова феновете си да се обръщат към нея вече с цялото й име
- 19:22 Цеков за новата арт инсталация на Терзиев: Надпис, тип „селски хоремаг“ за 100 000 лева
- 19:13 FT: Пристигането на руски войски в Нигер е смъртоносен удар за американските сили
- 19:05 Антъни Блинкън: Без китайска подкрепа войната в Украйна би била трудна за Русия
- 19:02 Разменен за Медведчук боец от "Азов": Руснаците ще спечелят, когато завземат Киев и стигнат до Лвов