Брандинг компанията “Ентусиазъм” става част от групата на The Smarts
България 23.07.2019 19:55
“Ентусиазъм” - една от най-големите и успешни брандинг компании у нас, вече е част от комуникационната група The Smarts.
Това е петата агенция в групата, в която са още рекламната The Smarts, медийната IQ media, пиар агенцията “Параграф 42” и студиото за видео продукция Shoot.
Подобно сливане - на брандинг компания с комуникационна група, се случва за първи път у нас. Правят го, защото идеята за стратегическото управление на брандовете излиза все повече на преден план в рекламния бизнес по думите на Радослав Бимбалов, управляващ директор на The Smarts.
“Има ясен световен тренд - компаниите и организациите се фокусират в преживяването с марки, а не конкуренция на ниво продукти, оттам идва лоялността на потребителите”, казва Велина Мавродинова, съосновател и творчески директор на “Ентусиазъм”.
Заедно агенциите ще предлагат повече комуникационни услуги и очакват това да помогне на българските компании да се развиват по-добре на международните и глобалните пазари.
Брандинг студиото “Ентусиазъм” съществува над 15 години и е сред малкото компании у нас с ясен фокус върху идентичността и изграждането на работещи марки. В портфолиото си има десетки успешни проекти, сред които са ребрандинга на “Арома” и “Тандем” и създаването на марките на Casavino и тв предаването “Преди обед”.
Същевременно The Smarts е една от най-големите рекламни къщи у нас. /24chasa.bg
Това е петата агенция в групата, в която са още рекламната The Smarts, медийната IQ media, пиар агенцията “Параграф 42” и студиото за видео продукция Shoot.
Подобно сливане - на брандинг компания с комуникационна група, се случва за първи път у нас. Правят го, защото идеята за стратегическото управление на брандовете излиза все повече на преден план в рекламния бизнес по думите на Радослав Бимбалов, управляващ директор на The Smarts.
“Има ясен световен тренд - компаниите и организациите се фокусират в преживяването с марки, а не конкуренция на ниво продукти, оттам идва лоялността на потребителите”, казва Велина Мавродинова, съосновател и творчески директор на “Ентусиазъм”.
Заедно агенциите ще предлагат повече комуникационни услуги и очакват това да помогне на българските компании да се развиват по-добре на международните и глобалните пазари.
Брандинг студиото “Ентусиазъм” съществува над 15 години и е сред малкото компании у нас с ясен фокус върху идентичността и изграждането на работещи марки. В портфолиото си има десетки успешни проекти, сред които са ребрандинга на “Арома” и “Тандем” и създаването на марките на Casavino и тв предаването “Преди обед”.
Същевременно The Smarts е една от най-големите рекламни къщи у нас. /24chasa.bg
CHF | 1 | 2.00187 |
GBP | 1 | 2.27939 |
RON | 10 | 3.93076 |
TRY | 100 | 5.62978 |
USD | 1 | 1.81667 |
Последни новини
- 10:13 Китайският президент пристигна в Сърбия
- 10:06 Състоянието на блъснатото от кола 3-годишно дете в Бургаско остава тежко
- 10:00 Отбелязваме Деня на Европа - 9 май с военен ритуал и полагане на венци
- 09:55 Рекорден брой атлети се включват в Маратон Варна на 12 май
- 09:52 Украйна моли Полша да пази част от небето ѝ
- 09:48 Едното от блъснатите момичета в Сопот е в стабилно състояние, но все още с риск за живота
- 09:45 Близки и приятели на убития Пейо Пеев излизат на протест
- 09:41 Швейцарски банки заобикалят санкциите срещу Русия