Кампанията на Иван и Андрей възмути потребители в социалните мрежи
България 09.07.2019 16:50
Движението за национална кауза (ДНК) с инициатори тв звездите Иван Христов и Андрей Арнаудов започна информационна кампания срещу демографската криза в страната. Посланията под надслов "Направи го сега" предизвикаха противоречиви коментари в социалните мрежи, пише dir.bg
Едва ли има човек, който отваряйки си Фейсбука, да не попадне на многобройните постове, свързани с кампанията и стотиците коментари, които "валят" под тях.
Потребителите масово публикуват снимки с дисплеи, които вече добиха широка популярност.
"Важното е не децата и майките да имат права, важното е бройката им да е по-голяма - това е посланието на тази фалшиво позитивна кампания", пише Силвия Недкова във Фейсбук.
Елисавета Белобрадова, една от основателките на сайта "Майко мила", на свой ред коментира:
"Около тази организация и кампаниите и? има много дебилни послания, пълно малоумие, популизъм и манипулации, но в края на краищата поколенията се сменят. Идват други жени и след десет години със сигурност няма да се зарадвам на внуче. Или да не се зарадвам. Внуците са работа на децата ми. Аз бих се радвала да са добре и щастливи и здрави."
Кристина Домозетова, която направи своя кампания, основана на една от визиите на проекта, публикува свои снимки, на които носи сутиен с чашка "C", добави:
"Тук съм, за да обявя на #иваниандрей, че:
1. Телата са си наша собственост, а не средство за демографска политика;
2. Децата не са аксесоар и стока;
3. Цинично е да говориш за по-висока раждаемост, когато здравеопазването и образователната система са на такова ниво и наблюдаваме ужасяващи престъпления, свързани с домашно насилие;
А, и нещо друго:
4. Чашката на сутиена е C за кратко. След две кърмения става чашка L as in LONG." /24chasa.bg
Едва ли има човек, който отваряйки си Фейсбука, да не попадне на многобройните постове, свързани с кампанията и стотиците коментари, които "валят" под тях.
Потребителите масово публикуват снимки с дисплеи, които вече добиха широка популярност.
"Важното е не децата и майките да имат права, важното е бройката им да е по-голяма - това е посланието на тази фалшиво позитивна кампания", пише Силвия Недкова във Фейсбук.
Елисавета Белобрадова, една от основателките на сайта "Майко мила", на свой ред коментира:
"Около тази организация и кампаниите и? има много дебилни послания, пълно малоумие, популизъм и манипулации, но в края на краищата поколенията се сменят. Идват други жени и след десет години със сигурност няма да се зарадвам на внуче. Или да не се зарадвам. Внуците са работа на децата ми. Аз бих се радвала да са добре и щастливи и здрави."
Кристина Домозетова, която направи своя кампания, основана на една от визиите на проекта, публикува свои снимки, на които носи сутиен с чашка "C", добави:
"Тук съм, за да обявя на #иваниандрей, че:
1. Телата са си наша собственост, а не средство за демографска политика;
2. Децата не са аксесоар и стока;
3. Цинично е да говориш за по-висока раждаемост, когато здравеопазването и образователната система са на такова ниво и наблюдаваме ужасяващи престъпления, свързани с домашно насилие;
А, и нещо друго:
4. Чашката на сутиена е C за кратко. След две кърмения става чашка L as in LONG." /24chasa.bg
CHF | 1 | 2.00413 |
GBP | 1 | 2.2865 |
RON | 10 | 3.93029 |
TRY | 100 | 5.64706 |
USD | 1 | 1.82822 |
Последни новини
- 19:44 Откриха изчезнал преди 25 години сателит
- 19:36 Конспиративно: Украински полковници планирали убийството на Зеленски
- 19:27 Нова атракция за чуждестранните туристи в Албания: Рафтинг по река Дрин
- 19:19 Кейти Пери стана жертва на изкуствения интелект
- 19:09 SpaceX представи скафандър за излизане в открития космос
- 19:00 Синът на Никълъс Кейдж е обвинен в нападение над майка си
- 18:51 Кой е доскорошният съюзник и нов съперник на Орбан в навечерието на европейските избори
- 18:41 37 години по-късно - Мадона счупи собствения си рекорд с концерт в Рио де Жанейро