Явор Симов: Инфлеунсъри за БНТ, за да привличат младата аудитория
България 03.07.2019 18:18
Мисията на БНТ е да информира, образова и забавлява. Това заяви Явор Симов - кандидат-директор за Българската национална телевизия по време на изслушването си пред СЕМ. Той наблегна на съдържанието на телевизията и заложи на хората, които работят в нея.
Симов предложи промяна в програмата, като във всеки ден от седмицата да има различно предаване на определена тематика.
"Понеделник ще има икономическо предаване, вторник - публицистика, сряда - юридическо, четврътък - документалистика, петък - обзор на седмицата, а за уикенда - малко по-развлекателна програма." Така ще се създадат навици в публиката, което ще доведе до нейната лоялност.
Отделните звена да бъдат ръководени от мениджъри, а не директори, предложи кандидатът.
"Директорът е административна функция и няма гъвкавите креативни качества на мениджъра, който определя посока, грижи се за екипа си и приема това, което е създал като свое."
Според него екипната работа стои в основата на качеството на продукциите, за което предлага създаването на специална вътрешна комуникационна мрежа, чрез която служителите да могат да общуват помежду си, да обсъждат задълженията и идеите си.
"Не мисля, че трябва да откриваме топлата вода", каза Явор Симов относно финансирането на телевизията. Той предложи създаването на телевизионна академия на БНТ, която да обучава кадри и повишаване на приходите от активи, например отдаване на техника под наем. Като положителна практика от миналата година, Явор Симов даде пример с реакламните пакети с Българското национално радио. Той заяви, че дългът на телевизията трябва да може да се управлява, да се перкратят бартерите с други медии в полза на изплащането на директни пари и да се организират собствени събития и кампании и разходите по спортните пакети да се намалят, благодарение на съвместни договори.
Той неколкократно заяви, че съдържанието трябва да се прави на базата на задълбочени анализи на експерти, без да се води по останалите медии. "Обществената мисия на БНТ е по-важна."
"Трябва да станем интересни за рекламодателите", каза Явор Симов като предложи в по-слабите сезони да бъдат предлагани специални оферти тип "плащаш една реклама, ние излъчваме две", за да се затвърдят отношенията между телевизията и рекламодателите.
Симов наблегна на уеб съдържанието, младежките политики и продукции, които да привлекат младата публика. Той предложи подпортал на БНТ за младежи, създаването на видеа, подкасти, потребителско съдържание и заяви важността на инфлуенсърите сред младите.
"Съкращаване на служители ще има само тогава, когато сме наясно какво точно правим. Това зависи и от хигиената на поведение на служителите."
Пред комисията той каза, че се надява да има възможността да възвърне хонорарната система и възнамерява да запази седмичния директорски съвет. Той не предвижда резки структурни промени и постави акцент върху откритото управление и това всеки да има достъп до генералния директор на медията.
Той неколкократно заяви, че желае да възвърне репутацията на Националната телевизия. "Едно име работи за теб, когато е добро." Той сподели, че обществените медии са нещо задължително и че телевизията трябва да задоволява обществените нужди на всяка цена.
Кандидатът ясно се застъпи за това да се спазва рамката на закона при всички обстоятелства и заяви, че България е правова държава, в която законите и правилата трябва да са водещи при взимането на всички решения.
Явор Симов е криминален репортер, разследващ журналист и юрист. Утре СЕМ ще продължи изслушването и на останалите трима кандидати - Сашо Диков, Емил Кошлуков и Стоил Рошкев. Изборът ще стане ясен в петък, 5 юли. /24chasa.bg
Симов предложи промяна в програмата, като във всеки ден от седмицата да има различно предаване на определена тематика.
"Понеделник ще има икономическо предаване, вторник - публицистика, сряда - юридическо, четврътък - документалистика, петък - обзор на седмицата, а за уикенда - малко по-развлекателна програма." Така ще се създадат навици в публиката, което ще доведе до нейната лоялност.
Отделните звена да бъдат ръководени от мениджъри, а не директори, предложи кандидатът.
"Директорът е административна функция и няма гъвкавите креативни качества на мениджъра, който определя посока, грижи се за екипа си и приема това, което е създал като свое."
Според него екипната работа стои в основата на качеството на продукциите, за което предлага създаването на специална вътрешна комуникационна мрежа, чрез която служителите да могат да общуват помежду си, да обсъждат задълженията и идеите си.
"Не мисля, че трябва да откриваме топлата вода", каза Явор Симов относно финансирането на телевизията. Той предложи създаването на телевизионна академия на БНТ, която да обучава кадри и повишаване на приходите от активи, например отдаване на техника под наем. Като положителна практика от миналата година, Явор Симов даде пример с реакламните пакети с Българското национално радио. Той заяви, че дългът на телевизията трябва да може да се управлява, да се перкратят бартерите с други медии в полза на изплащането на директни пари и да се организират собствени събития и кампании и разходите по спортните пакети да се намалят, благодарение на съвместни договори.
Той неколкократно заяви, че съдържанието трябва да се прави на базата на задълбочени анализи на експерти, без да се води по останалите медии. "Обществената мисия на БНТ е по-важна."
"Трябва да станем интересни за рекламодателите", каза Явор Симов като предложи в по-слабите сезони да бъдат предлагани специални оферти тип "плащаш една реклама, ние излъчваме две", за да се затвърдят отношенията между телевизията и рекламодателите.
Симов наблегна на уеб съдържанието, младежките политики и продукции, които да привлекат младата публика. Той предложи подпортал на БНТ за младежи, създаването на видеа, подкасти, потребителско съдържание и заяви важността на инфлуенсърите сред младите.
"Съкращаване на служители ще има само тогава, когато сме наясно какво точно правим. Това зависи и от хигиената на поведение на служителите."
Пред комисията той каза, че се надява да има възможността да възвърне хонорарната система и възнамерява да запази седмичния директорски съвет. Той не предвижда резки структурни промени и постави акцент върху откритото управление и това всеки да има достъп до генералния директор на медията.
Той неколкократно заяви, че желае да възвърне репутацията на Националната телевизия. "Едно име работи за теб, когато е добро." Той сподели, че обществените медии са нещо задължително и че телевизията трябва да задоволява обществените нужди на всяка цена.
Кандидатът ясно се застъпи за това да се спазва рамката на закона при всички обстоятелства и заяви, че България е правова държава, в която законите и правилата трябва да са водещи при взимането на всички решения.
Явор Симов е криминален репортер, разследващ журналист и юрист. Утре СЕМ ще продължи изслушването и на останалите трима кандидати - Сашо Диков, Емил Кошлуков и Стоил Рошкев. Изборът ще стане ясен в петък, 5 юли. /24chasa.bg
CHF
|
1 | 2.10599 |
GBP
|
1 | 2.24061 |
RON
|
10 | 3.84295 |
TRY
|
100 | 3.87452 |
USD
|
1 | 1.65945 |
Последни новини
- 23:13 Светлинно и факелно шоу на откриването на ски сезона на Боровец (снимки)
- 20:58 Мощно земетресение с магнитуд 7 разлюля Тайван: Падна таванът на летище Taoyuan
- 20:45 Хороскоп за неделя, 28 декември 2025 г.
- 19:34 Столична община удължава договорите за сметопочистване в девет района
- 19:24 Осъдиха на 15 години затвор бившия премиер на Малайзия за корупция и пране на пари
- 19:12 Кои са най-богатите градове в света през 2025 година
- 19:01 Евгений Михайлов за напуйчените ПП-ДБ: Сега ли се сетихте за жертвите на т.нар.Възродителен процес?
- 18:51 Нападател намушка и заля с белина най-малко 15 души в японски завод