Луксозните модни марки спират използването на модели под 18 години
България 15.05.2019 16:53
Френската луксозна група “Керинг”, притежаваща марки като „Гучи“, „Ив Сен Лоран“ и „Бриони“ заяви, че ще наема вече само модели на възраст над 18 години за представяне на своите марки за възрастни от 2020 г., засилвайки етичната си позиция по все по-разрастващ се въпрос.
“Ние осъзнаваме влиянието, което оказваме върху по-младите поколения с продуктите на нашите модни къщи”, заяви в изявление изпълнителният директор на групата Франсоа-Анри Пино. “Ние вярваме в нашата отговорност да предложим най-добрите възможни практики в луксозния сектор и се надяваме да създадем движение, което ще насърчи другите да следват примера”, добави той.
Въпросната политика трябва да влезе в сила по време при есенно-зимните колекции 2020-2021, съобщиха от „Керинг“.
“Физическата и психическата зрялост на моделите на възраст над 18 години изглежда по-подходяща за ритъма и изискванията, които са част от тази професия”, каза главният отговорник за установяването на групата на пазара, Мари-Клер Даво.
През 2017 г. „Керинг“ прие заедно с конкурента си LVMH, притежаващ марки като „Луи Вюитон“ и „Диор“, харта за работни отношения, въвеждайки минимална възраст от 16 години и други практики, като например не задължителното използване на ултра слаби модели.
Модният сектор започна да се занимава с въпроса за това как се третират моделите и какво се очаква от тях отчасти след смъртта 14-годишен руски модел на 14 октомври 2017 г. в Китай, който се оказа, че не е имал здравна застраховка. /АФП
“Ние осъзнаваме влиянието, което оказваме върху по-младите поколения с продуктите на нашите модни къщи”, заяви в изявление изпълнителният директор на групата Франсоа-Анри Пино. “Ние вярваме в нашата отговорност да предложим най-добрите възможни практики в луксозния сектор и се надяваме да създадем движение, което ще насърчи другите да следват примера”, добави той.
Въпросната политика трябва да влезе в сила по време при есенно-зимните колекции 2020-2021, съобщиха от „Керинг“.
“Физическата и психическата зрялост на моделите на възраст над 18 години изглежда по-подходяща за ритъма и изискванията, които са част от тази професия”, каза главният отговорник за установяването на групата на пазара, Мари-Клер Даво.
През 2017 г. „Керинг“ прие заедно с конкурента си LVMH, притежаващ марки като „Луи Вюитон“ и „Диор“, харта за работни отношения, въвеждайки минимална възраст от 16 години и други практики, като например не задължителното използване на ултра слаби модели.
Модният сектор започна да се занимава с въпроса за това как се третират моделите и какво се очаква от тях отчасти след смъртта 14-годишен руски модел на 14 октомври 2017 г. в Китай, който се оказа, че не е имал здравна застраховка. /АФП
CHF
|
1 | 2.09898 |
GBP
|
1 | 2.23268 |
RON
|
10 | 3.8428 |
TRY
|
100 | 3.90089 |
USD
|
1 | 1.66994 |
Последни новини
- 10:54 Лидер на руска рок група загина на фронта в Украйна
- 10:48 Проф. Костадин Ангелов: В политиката няма място за вдигнати юмруци, шамари и ритници
- 10:43 Инициативен комитет в Несебър ще прави партия "Трети март"
- 10:32 Малена Замфирова с пето място в Давос, а мъжете ни не преодоляха осминафиналите
- 10:22 Вандали счупиха с камък прозорец на варненския офис на "Възраждане"
- 10:11 Линдзи Вон не спира да изумява: Качи се на трети пореден подиум в спускането
- 10:01 САЩ предложиха директни преговори Москва-Киев
- 09:50 Депутати от ГЕРБ и БСП предлагат единен регистър на електрическите тротинетки