Луксозните модни марки спират използването на модели под 18 години
България 15.05.2019 16:53
Френската луксозна група “Керинг”, притежаваща марки като „Гучи“, „Ив Сен Лоран“ и „Бриони“ заяви, че ще наема вече само модели на възраст над 18 години за представяне на своите марки за възрастни от 2020 г., засилвайки етичната си позиция по все по-разрастващ се въпрос.
“Ние осъзнаваме влиянието, което оказваме върху по-младите поколения с продуктите на нашите модни къщи”, заяви в изявление изпълнителният директор на групата Франсоа-Анри Пино. “Ние вярваме в нашата отговорност да предложим най-добрите възможни практики в луксозния сектор и се надяваме да създадем движение, което ще насърчи другите да следват примера”, добави той.
Въпросната политика трябва да влезе в сила по време при есенно-зимните колекции 2020-2021, съобщиха от „Керинг“.
“Физическата и психическата зрялост на моделите на възраст над 18 години изглежда по-подходяща за ритъма и изискванията, които са част от тази професия”, каза главният отговорник за установяването на групата на пазара, Мари-Клер Даво.
През 2017 г. „Керинг“ прие заедно с конкурента си LVMH, притежаващ марки като „Луи Вюитон“ и „Диор“, харта за работни отношения, въвеждайки минимална възраст от 16 години и други практики, като например не задължителното използване на ултра слаби модели.
Модният сектор започна да се занимава с въпроса за това как се третират моделите и какво се очаква от тях отчасти след смъртта 14-годишен руски модел на 14 октомври 2017 г. в Китай, който се оказа, че не е имал здравна застраховка. /АФП
“Ние осъзнаваме влиянието, което оказваме върху по-младите поколения с продуктите на нашите модни къщи”, заяви в изявление изпълнителният директор на групата Франсоа-Анри Пино. “Ние вярваме в нашата отговорност да предложим най-добрите възможни практики в луксозния сектор и се надяваме да създадем движение, което ще насърчи другите да следват примера”, добави той.
Въпросната политика трябва да влезе в сила по време при есенно-зимните колекции 2020-2021, съобщиха от „Керинг“.
“Физическата и психическата зрялост на моделите на възраст над 18 години изглежда по-подходяща за ритъма и изискванията, които са част от тази професия”, каза главният отговорник за установяването на групата на пазара, Мари-Клер Даво.
През 2017 г. „Керинг“ прие заедно с конкурента си LVMH, притежаващ марки като „Луи Вюитон“ и „Диор“, харта за работни отношения, въвеждайки минимална възраст от 16 години и други практики, като например не задължителното използване на ултра слаби модели.
Модният сектор започна да се занимава с въпроса за това как се третират моделите и какво се очаква от тях отчасти след смъртта 14-годишен руски модел на 14 октомври 2017 г. в Китай, който се оказа, че не е имал здравна застраховка. /АФП
CHF | 1 | 1.99127 |
GBP | 1 | 2.27819 |
RON | 10 | 3.93092 |
TRY | 100 | 5.58967 |
USD | 1 | 1.79995 |
Последни новини
- 16:26 Синоптикът Петър Янков каза какви аномалии ни чакат
- 16:14 "Ергенът": Алек е раздал 130 целувки
- 16:02 Окончателно: Симеоновският лифт остава в историята
- 15:53 Пожар в една от кулите на Царевец вдигна на крак пожарната във Велико Търново
- 15:44 Дефицит по текущата сметка от 196,6 млн. евро и търговски дефицит за 481,1 млн. евро през март
- 15:32 Георгиев: Терзиев да не се държи като „Ергенът“, а да излезе като мъж пред общинския съвет
- 15:23 Откраднала 4 кутии с дарения: Обвиниха 38-годишна жена, която може да лежи от 2 до 10 години
- 15:14 Над 60% от българите не са участвали в нито една културна дейност през 2023 г.