Избраха любимата марка българска ракия
България 09.05.2019 12:12
„Пещерска“ бе отличена като любима марка ракия на българите в четвъртото издание на конкурса „Златната изба“, организиран от сайта exporter.bg под патронажа на Министерство на икономиката. Категорията е включена за първи път като бяха номинирани 48 различни ракии на родни производители. „Пещерска“ събра най-висок вот в онлайн гласуването.
Любопитна подробност е, че ракията се прави по автентичната си рецепта и е първата, която от регионална се налага в национален мащаб. Благодарение на нея Пещера се утвърждава като качествен производител на високоалкохолната напитка.
Компанията, която я произвежда VP Brands International (познатa със старото си име „Винпром Пещера“), е успяла да внедри затворен цикъл на производство. Собствените лозови масиви позволяват стриктен контрол на суровината още на лозето. А базата в Пещера покрива най-високите международни стандарти в алкохолната индустрия – от дестилацията, през отлежаването и дистрибуцията. „Отличието е резултат на много усилия, труд, професионализъм и постоянни инвестиции и е висока оценка, че сме си свършили работата добре.“, коментираха от VP Brands International. Проучванията сочат, че ракията макар и бавно започва да си пробива устойчив път в начина на живот на по-младите, градски консуматори. Тя все по-често присъства в коктейл менютата на баровете.
Конкурсът „Златната изба на България” се провежда за четвърти път. Победителите се определят чрез онлайн гласуване. Според главния редактор на сайта Димитър Дженев именно платформата на социалните мрежи и онлайн гласуването е най-обективният фактор какво се харесва на пазара и какви са предпочитанията на младите и активни хора. Целта на конкурса е да се насърчи работата на модерните производители в България.
Събитието е под патронажа на Министерство на икономиката. Според заместник-министъра на икономиката Лъчезар Борисов фирмите в лозаро-винарския сектор допринасят за износа на страната и спомагат за стабилността на икономиката. Той призова заедно да се защитава името на България.
Любопитна подробност е, че ракията се прави по автентичната си рецепта и е първата, която от регионална се налага в национален мащаб. Благодарение на нея Пещера се утвърждава като качествен производител на високоалкохолната напитка.
Компанията, която я произвежда VP Brands International (познатa със старото си име „Винпром Пещера“), е успяла да внедри затворен цикъл на производство. Собствените лозови масиви позволяват стриктен контрол на суровината още на лозето. А базата в Пещера покрива най-високите международни стандарти в алкохолната индустрия – от дестилацията, през отлежаването и дистрибуцията. „Отличието е резултат на много усилия, труд, професионализъм и постоянни инвестиции и е висока оценка, че сме си свършили работата добре.“, коментираха от VP Brands International. Проучванията сочат, че ракията макар и бавно започва да си пробива устойчив път в начина на живот на по-младите, градски консуматори. Тя все по-често присъства в коктейл менютата на баровете.
Конкурсът „Златната изба на България” се провежда за четвърти път. Победителите се определят чрез онлайн гласуване. Според главния редактор на сайта Димитър Дженев именно платформата на социалните мрежи и онлайн гласуването е най-обективният фактор какво се харесва на пазара и какви са предпочитанията на младите и активни хора. Целта на конкурса е да се насърчи работата на модерните производители в България.
Събитието е под патронажа на Министерство на икономиката. Според заместник-министъра на икономиката Лъчезар Борисов фирмите в лозаро-винарския сектор допринасят за износа на страната и спомагат за стабилността на икономиката. Той призова заедно да се защитава името на България.
CHF
|
1 | 2.10599 |
GBP
|
1 | 2.24061 |
RON
|
10 | 3.84295 |
TRY
|
100 | 3.87452 |
USD
|
1 | 1.65945 |
Последни новини
- 18:18 Китайски портал: Путин надцака Америка - Русия вече е неуязвима
- 18:07 ГДБОП разби канал за трафик на оръжия през България за РСМ
- 17:59 Патриарх Даниил пристигна в Истанбул на първата си визита във Вселенската патриаршия
- 17:55 Украйна удари руското пристанище Темрюк на Азовско море
- 17:44 Ким Чен Ун счита южнокорейските ядрени подводници за заплаха за сигурността
- 17:34 Създадоха робот, функциониращ без интернет и GPS
- 17:22 Руски бомбардировачи прелетяха над Баренцово и Норвежко море
- 17:12 Защо караме все по-големи коли: Его, сигурност или просто няма къде да сложим децата?