Пазарът на смартфони в Китай продължи да се свива през първото тримесечие
България 05.05.2019 10:36
Пазарът на смартфони в Китай се сви с три процента до около 88 милиона бройки през първото тримесечие на тази година, показват последните данни за сектора.
„Хуауей" (Huawei) е увеличила пазарния си дял до рекордните 34%, което е ръст от над от 10% в сравнение със същия период на миналата година. Това превръща компанията в единствената от Топ 5, която отчита ръст, според глобалната анализаторска компания Canalys. „Хуауей", включително Honor, е доставила малко под 30 милиона смартфона, следвана от „Оппо" (Oppo), „Виво" (Vivo), „Сяоми" (Xiaomi) и „Епъл" (Apple), съобщава "Радио Китай".
Миналият четвъртък „Сяоми" обяви, че доставките на смартфони през първото тримесечие са били над 27,5 милиона.
Данни от друга фирма за пазарни проучвания – IDC, показват, че през 2018 г. китайските доставки на смартфони са намалели с над 10% на годишна база. „Спадът в Китай намаля, което предполага известно облекчение след лоша година", коментира анализаторът от Canalys Моу Дзя, добавяйки, че големите доставчици се подготвят да заработят на пълна скорост, пускайки нови продукти и правейки повече разходи за реклама, които да им помогнат да укрепят и разширят пазарните си дялове.
„Хуауей" (Huawei) е увеличила пазарния си дял до рекордните 34%, което е ръст от над от 10% в сравнение със същия период на миналата година. Това превръща компанията в единствената от Топ 5, която отчита ръст, според глобалната анализаторска компания Canalys. „Хуауей", включително Honor, е доставила малко под 30 милиона смартфона, следвана от „Оппо" (Oppo), „Виво" (Vivo), „Сяоми" (Xiaomi) и „Епъл" (Apple), съобщава "Радио Китай".
Миналият четвъртък „Сяоми" обяви, че доставките на смартфони през първото тримесечие са били над 27,5 милиона.
Данни от друга фирма за пазарни проучвания – IDC, показват, че през 2018 г. китайските доставки на смартфони са намалели с над 10% на годишна база. „Спадът в Китай намаля, което предполага известно облекчение след лоша година", коментира анализаторът от Canalys Моу Дзя, добавяйки, че големите доставчици се подготвят да заработят на пълна скорост, пускайки нови продукти и правейки повече разходи за реклама, които да им помогнат да укрепят и разширят пазарните си дялове.
CHF
|
1 | 2.10599 |
GBP
|
1 | 2.24061 |
RON
|
10 | 3.84295 |
TRY
|
100 | 3.87452 |
USD
|
1 | 1.65945 |
Последни новини
- 20:54 Хороскоп за петък, 26 декември 2025 г.
- 20:46 Патриарх Даниил връчи орден „Св. Йоан Рилски” на Вселенския патриарх Вартоломей
- 19:34 Кремъл за коледното видеообръщение на Зеленски: Дали е способен да взема адекватни решения?
- 19:21 Турската полиция арестува 115 предполагаеми членове на Ислямска държава
- 19:11 Коледа и странните обичаи по света
- 19:00 Захарова: Германия няма пари за коледни елхи заради политиката си срещу Русия
- 18:55 Крал Чарлз Трети заведе семейството си на църква пеша
- 18:50 Шкварек: Въпрос на време е у нас да се пръкнат първите пакистански банди и ислямистки гнезда