Пазарът на смартфони в Китай продължи да се свива през първото тримесечие
България 05.05.2019 10:36
Пазарът на смартфони в Китай се сви с три процента до около 88 милиона бройки през първото тримесечие на тази година, показват последните данни за сектора.
„Хуауей" (Huawei) е увеличила пазарния си дял до рекордните 34%, което е ръст от над от 10% в сравнение със същия период на миналата година. Това превръща компанията в единствената от Топ 5, която отчита ръст, според глобалната анализаторска компания Canalys. „Хуауей", включително Honor, е доставила малко под 30 милиона смартфона, следвана от „Оппо" (Oppo), „Виво" (Vivo), „Сяоми" (Xiaomi) и „Епъл" (Apple), съобщава "Радио Китай".
Миналият четвъртък „Сяоми" обяви, че доставките на смартфони през първото тримесечие са били над 27,5 милиона.
Данни от друга фирма за пазарни проучвания – IDC, показват, че през 2018 г. китайските доставки на смартфони са намалели с над 10% на годишна база. „Спадът в Китай намаля, което предполага известно облекчение след лоша година", коментира анализаторът от Canalys Моу Дзя, добавяйки, че големите доставчици се подготвят да заработят на пълна скорост, пускайки нови продукти и правейки повече разходи за реклама, които да им помогнат да укрепят и разширят пазарните си дялове.
„Хуауей" (Huawei) е увеличила пазарния си дял до рекордните 34%, което е ръст от над от 10% в сравнение със същия период на миналата година. Това превръща компанията в единствената от Топ 5, която отчита ръст, според глобалната анализаторска компания Canalys. „Хуауей", включително Honor, е доставила малко под 30 милиона смартфона, следвана от „Оппо" (Oppo), „Виво" (Vivo), „Сяоми" (Xiaomi) и „Епъл" (Apple), съобщава "Радио Китай".
Миналият четвъртък „Сяоми" обяви, че доставките на смартфони през първото тримесечие са били над 27,5 милиона.
Данни от друга фирма за пазарни проучвания – IDC, показват, че през 2018 г. китайските доставки на смартфони са намалели с над 10% на годишна база. „Спадът в Китай намаля, което предполага известно облекчение след лоша година", коментира анализаторът от Canalys Моу Дзя, добавяйки, че големите доставчици се подготвят да заработят на пълна скорост, пускайки нови продукти и правейки повече разходи за реклама, които да им помогнат да укрепят и разширят пазарните си дялове.
CHF | 1 | 2.00413 |
GBP | 1 | 2.2865 |
RON | 10 | 3.93029 |
TRY | 100 | 5.64706 |
USD | 1 | 1.82822 |
Последни новини
- 18:02 FT: Европейското разузнаване алармира, че Русия подготвя саботажи на целия континент
- 17:55 Стотици вярващи посрещнаха Възкресението в храмовете в страната
- 17:52 Хиляди тайни срещи на Бундесвера са публикувани в интернет от недоглеждане
- 17:48 Спряха пети блок на АЕЦ „Козлодуй“, презареждат ядреното гориво
- 17:41 Драстичен ръст на младежка безработица в България
- 17:36 11 неочаквани идеи за лятно пътуване в Европа
- 17:23 Екоорганизации искат нов глобален климатичен данък върху дейността на петролните компании
- 17:09 Слабак направи дубъл срещу шампиона Интер и мечтае за спасение