Coca-Cola пуска най-продаваната си напитка вече и с кафе
България 24.04.2019 18:46
Coca-Cola не е далеч от кафената индустрия, особено след придобиването на веригата Costa Coffee. Американският производител на газирани напитки обаче предвижда революционна промяна.
Компанията ще пусне Coca-Cola Coffee но повече от 25 пазара до края на 2019 година, пише CNBC.
"Напитката с кафе е предназначена за определени случаи и поводи. Например следобед, когато енергията на работното място започва да се изчерпва", каза главният изпълнителен директор на компанията Джейвс Куинси.
Новият продукт, който съчетава колата с кафето, има доста по-малко кофеин от чаша кафе, но повече от стандартната кола и е с по-малко захар от нея.
Промяната идва след като сред потребителите настъпи тенденция за избор на напитки с по-малко съдържание на захар като Coca-Cola Zero Sugar.
Готовото за консумация кафе е най-бързо развиващият се сегмент в кафената индустрия. За периода 2016-2017 година той е нараснал с 31 процента. Продажбите на студени напитки, съдържащи кафе също са се увеличили с 10 процента от 2013 до 2017 година.
Досега Coca-Cola бе съсредоточила бизнеса си с кафе само в Япония, където продава кафе в кенчета във вендинг машини.
Компанията за безалкохолни напитки прави два опита съответно през 2006 и 2017 година да пусне на други пазари напитки със съдържание на кафе, но без успех.
Сега Coca-Cola възнамерява да продава готови за пиене опаковани продукти с кафе в обектите на Costa.
Акциите на компанията поскъпнаха с 2 процента във вторник, след като финансовите резултати надминаха прогнозите на Wall Street.
Компанията ще пусне Coca-Cola Coffee но повече от 25 пазара до края на 2019 година, пише CNBC.
"Напитката с кафе е предназначена за определени случаи и поводи. Например следобед, когато енергията на работното място започва да се изчерпва", каза главният изпълнителен директор на компанията Джейвс Куинси.
Новият продукт, който съчетава колата с кафето, има доста по-малко кофеин от чаша кафе, но повече от стандартната кола и е с по-малко захар от нея.
Промяната идва след като сред потребителите настъпи тенденция за избор на напитки с по-малко съдържание на захар като Coca-Cola Zero Sugar.
Готовото за консумация кафе е най-бързо развиващият се сегмент в кафената индустрия. За периода 2016-2017 година той е нараснал с 31 процента. Продажбите на студени напитки, съдържащи кафе също са се увеличили с 10 процента от 2013 до 2017 година.
Досега Coca-Cola бе съсредоточила бизнеса си с кафе само в Япония, където продава кафе в кенчета във вендинг машини.
Компанията за безалкохолни напитки прави два опита съответно през 2006 и 2017 година да пусне на други пазари напитки със съдържание на кафе, но без успех.
Сега Coca-Cola възнамерява да продава готови за пиене опаковани продукти с кафе в обектите на Costa.
Акциите на компанията поскъпнаха с 2 процента във вторник, след като финансовите резултати надминаха прогнозите на Wall Street.
CHF
|
1 | 2.09068 |
GBP
|
1 | 2.22785 |
RON
|
10 | 3.84031 |
TRY
|
100 | 3.89732 |
USD
|
1 | 1.66411 |
Последни новини
- 08:36 Главният преговарящ на Киев: Постигнахме реален напредък в Берлин!
- 08:28 Главният прокурор на САЩ: ФБР осуети заговор за бомбени атентати в Калифорния
- 21:15 Хороскоп за вторник, 16 декември 2025 г.
- 19:36 БНБ: В края на ноември парите в обращение у нас намаляват с близо 21 на сто
- 19:30 Шефът на YouTube ограничи екранното време на децата си, притеснява се за психичното им здраве
- 19:27 Румяна Коларова: Ако Радев не напусне президентството, ПП-ДБ ще са радостни
- 19:19 Джефри Сакс: Сигурността на Европа е невъзможна без признаване на изискванията на Русия
- 19:12 Димитър Ганев за Радев: Очаква го катастрофа! Андрей Райчев: Ако не направи партия, той приключва!