Козметична серия на „Забранения град" стана хит в продажбите по интернет
Любопитно 24.03.2019 15:18
Миналата седмица „Забраненият град" в Пекин пусна в продажба в онлайн платформата на „Алибаба" Tmall собствена козметична серия, която веднага се превърна в хит, и над 4000 комплекта бяха разпродадени в рамките на 24 часа, предава bulgarian.cri.cn.
Червилата, маските за лице и фон-дьо-тенът, които носят името „Стилът на императрицата", са съвместен продукт с местната фирма за козметика Catkin. Дизайнът на опаковката е вдъхновен от бродерия в резиденцията на една от последните императрици – Цъси, наречена „Птици отдават почит на Феникса".
Козметичната серия стана гореща тема и в социалните мрежи. От края на миналата седмица под рекламата в официалната страница на „Забранения град" в „Уейбо" бяха изписани над 70 000 коментара.
Червилата, маските за лице и фон-дьо-тенът, които носят името „Стилът на императрицата", са съвместен продукт с местната фирма за козметика Catkin. Дизайнът на опаковката е вдъхновен от бродерия в резиденцията на една от последните императрици – Цъси, наречена „Птици отдават почит на Феникса".
Козметичната серия стана гореща тема и в социалните мрежи. От края на миналата седмица под рекламата в официалната страница на „Забранения град" в „Уейбо" бяха изписани над 70 000 коментара.
CHF | 1 | 2.00413 |
GBP | 1 | 2.2865 |
RON | 10 | 3.93029 |
TRY | 100 | 5.64706 |
USD | 1 | 1.82822 |
Последни новини
- 19:44 Откриха изчезнал преди 25 години сателит
- 19:36 Конспиративно: Украински полковници планирали убийството на Зеленски
- 19:27 Нова атракция за чуждестранните туристи в Албания: Рафтинг по река Дрин
- 19:19 Кейти Пери стана жертва на изкуствения интелект
- 19:09 SpaceX представи скафандър за излизане в открития космос
- 19:00 Синът на Никълъс Кейдж е обвинен в нападение над майка си
- 18:51 Кой е доскорошният съюзник и нов съперник на Орбан в навечерието на европейските избори
- 18:41 37 години по-късно - Мадона счупи собствения си рекорд с концерт в Рио де Жанейро