Дигиталната реклама ще изпревари традиционната за първи път в САЩ
България 22.02.2019 19:33
През 2019 година парите, похарчени за дигитална реклама в Съединените американски щати, ще надминат похарчените за традиционни реклами за първи път в историята, според прогнозата на eMarketer, цитирана от The Washington Post.
До края на годината компанията прогнозира, че разходите за дигитални реклами ще достигнат почти $130 милиарда, спрямо $110 милиарда за традиционни реклами. До 2023 г. дигиталните реклами ще привличат общо две трети от разходите на компаниите.
Ръстът ще дойде, отчасти, от остър спад в ключови принт формати като "Жълтите страници", където разходите ще намалеят с 19 процента. Във вестници и списания ще бъдат вложени с 18 процента по-малко.
Разходите за телевизионни реклами също ще намалеят, но с далеч по-малко - с 2,2 процента през годината до общо $71 милиарда. През тази година няма избори в САЩ, нито големи спортни събития, като Олимпийските игри.
Най-големите дигитални рекламодатели в САЩ - Google и Facebook - ще запазят доминантната си позиция, като общите им приходи ще управляват 59 процента от пазара.
Над две трети от разходите за дигитални реклами ще бъдат насочени към мобилни устройства, казват още от eMarketer. /money.bg
До края на годината компанията прогнозира, че разходите за дигитални реклами ще достигнат почти $130 милиарда, спрямо $110 милиарда за традиционни реклами. До 2023 г. дигиталните реклами ще привличат общо две трети от разходите на компаниите.
Ръстът ще дойде, отчасти, от остър спад в ключови принт формати като "Жълтите страници", където разходите ще намалеят с 19 процента. Във вестници и списания ще бъдат вложени с 18 процента по-малко.
Разходите за телевизионни реклами също ще намалеят, но с далеч по-малко - с 2,2 процента през годината до общо $71 милиарда. През тази година няма избори в САЩ, нито големи спортни събития, като Олимпийските игри.
Най-големите дигитални рекламодатели в САЩ - Google и Facebook - ще запазят доминантната си позиция, като общите им приходи ще управляват 59 процента от пазара.
Над две трети от разходите за дигитални реклами ще бъдат насочени към мобилни устройства, казват още от eMarketer. /money.bg
CHF | 1 | 2.00413 |
GBP | 1 | 2.2865 |
RON | 10 | 3.93029 |
TRY | 100 | 5.64706 |
USD | 1 | 1.82822 |
Последни новини
- 19:14 Русия с предупреждение към Великобритания за използването на британско оръжие в Украйна
- 19:03 Колко (много) радиоактивно е било тялото на Мария Кюри
- 18:52 Бури с градушки през Светлата седмица
- 18:37 Koлĸo биxa пoxapчили pycнaцитe зa пoĸyпĸa нa нoв и нa "втopa pъĸa" aвтoмoбил
- 18:21 Злато или Биткойн: Дилемата на Южна Америка
- 18:06 Румен Радев приветства ученическите гвардейски отряди в президентството
- 17:48 Германия отзова посланика си в Русия, след като Берлин обвини Москва в кибератаки
- 17:33 Експлозии отекнаха в Рафах