H&M нае Кристофър Уайли, който разобличи злоупотребата с лични данни от Cambridge Analytica
България 30.01.2019 19:04
Hennes & Mauritz (H&M) е наела Кристофър Уайли (Whisteblower), разкрил злоупотребата с лични данни от потребителски профили, коеято предизвика скандала с Cambridge Analytica. Уайли ще помогне на шведския търговец на дребно да анализира данни с изкуствен интелект, за да разбира по-добре нуждите на клиентите, пише Bloomberg.
Уайли е подписал консултантски договор с H&M, според говорителката на компанията Улрике Исааксон. Основната задача на Уайли ще бъде да помогне на H&M да разбират по-добре клиентите, продуктите и пазарите, както и да подкрепи разработването на "устойчив и етичен" изкуствен интелект, казва тя.
H&M вярва, че големите бази данни и изкуственият интелект могат да помогнат на компанията да се сдобият с разбирането, от което се нуждаят, след като инвентаризацията нарасна до рекордно ниво миналата година. През последните няколко години на компанията ? е трудно да се приспособи към нарастващия тренд на онлайн търговия и се опитва да настигне собственика на Zara Inditex.
През септември главният изпълнителен директор на H&M Карл-Йохан Персон заяви, че ефектите от обновяването на компанията скоро ще започнат да се наблюдават в продажбите, тъй като компанията разработи по-добри начини за прогнозиране на тенденциите и определяне на цените. /money.bg
Уайли е подписал консултантски договор с H&M, според говорителката на компанията Улрике Исааксон. Основната задача на Уайли ще бъде да помогне на H&M да разбират по-добре клиентите, продуктите и пазарите, както и да подкрепи разработването на "устойчив и етичен" изкуствен интелект, казва тя.
H&M вярва, че големите бази данни и изкуственият интелект могат да помогнат на компанията да се сдобият с разбирането, от което се нуждаят, след като инвентаризацията нарасна до рекордно ниво миналата година. През последните няколко години на компанията ? е трудно да се приспособи към нарастващия тренд на онлайн търговия и се опитва да настигне собственика на Zara Inditex.
През септември главният изпълнителен директор на H&M Карл-Йохан Персон заяви, че ефектите от обновяването на компанията скоро ще започнат да се наблюдават в продажбите, тъй като компанията разработи по-добри начини за прогнозиране на тенденциите и определяне на цените. /money.bg
CHF
|
1 | 2.10599 |
GBP
|
1 | 2.24061 |
RON
|
10 | 3.84295 |
TRY
|
100 | 3.87452 |
USD
|
1 | 1.65945 |
Последни новини
- 00:03 Рождество Христово е! Светът ликува!
- 21:02 Хороскоп за четвъртък, 25 декември 2025 г.
- 17:55 ДНЕС+ Ви пожелава на Бъдни вечер семейна топлина и споделени мигове!
- 17:51 Патриаршеското и синодално послание: Рождеството бележи повратен момент в човешката история
- 17:46 Очакването на българите: Култура или халтура - държавата да финансира, хората да потребяват
- 17:42 Д-р Динко Господинов: Празниците носят риск за сърдечно-съдовата система
- 17:31 АП: Нетаняху възложил на съветник да изготви план за атаката, причинила войната в Газа
- 17:20 Защо Стивън Спилбърг отказва да работи с Бен Афлек