Звъним на НОИ най-често по въпроси за болнични и майчинство
България 11.01.2019 13:33
Над 1,1 млн. обаждания е обработил Контактният център на Националния осигурителен институт от създаването си през 2012 г. до момента, сочи статистика на института за структурата на телефонните запитвания.
Най-много са обажданията (36%) по въпроси, свързани с паричните обезщетения за временна неработоспособност и майчинство.
Една пета от потребителите търсят информация за пенсиите, а 8% се интересуват от паричните обезщетения за безработица. Електронните услуги, които НОИ предлага, вълнуват други 5%, а останалите 31% звънят по различни други теми, сред които въпроси за програмата "Профилактика, рехабилитация и отдих", фонд "Гарантирани вземания на работниците и служителите", осигуряване на самоосигуряващи се лица, трудови злополуки и професионални заболявания.
Статистиката обаче сочи, че най-малко една трета от запитванията са от компетенцията на други институции.
Контактният център е важна част от реалните действия за намаляване на административната тежест за осигурителите и осигурените лице.
Пример в тази посока е откриването на временна телефонна линия за информация във връзка с прекратяване на социалните пенсии за инвалидност и трансформацията им в нов вид финансова подкрепа, изплащана от Агенцията за социално подпомагане. /news.bg
Най-много са обажданията (36%) по въпроси, свързани с паричните обезщетения за временна неработоспособност и майчинство.
Една пета от потребителите търсят информация за пенсиите, а 8% се интересуват от паричните обезщетения за безработица. Електронните услуги, които НОИ предлага, вълнуват други 5%, а останалите 31% звънят по различни други теми, сред които въпроси за програмата "Профилактика, рехабилитация и отдих", фонд "Гарантирани вземания на работниците и служителите", осигуряване на самоосигуряващи се лица, трудови злополуки и професионални заболявания.
Статистиката обаче сочи, че най-малко една трета от запитванията са от компетенцията на други институции.
Контактният център е важна част от реалните действия за намаляване на административната тежест за осигурителите и осигурените лице.
Пример в тази посока е откриването на временна телефонна линия за информация във връзка с прекратяване на социалните пенсии за инвалидност и трансформацията им в нов вид финансова подкрепа, изплащана от Агенцията за социално подпомагане. /news.bg
CHF
|
1 | 2.10599 |
GBP
|
1 | 2.24061 |
RON
|
10 | 3.84295 |
TRY
|
100 | 3.87452 |
USD
|
1 | 1.65945 |
Последни новини
- 12:03 Акад. Иван Гранитски: Шабашът* на юродивите безродници
- 11:53 Евелина Славкова: За Радев е рисков ход да не излезе на тези избори
- 11:42 Ройтерс: Защо Тръмп иска САЩ да контролират Гренландия?
- 11:30 Зеленски: Няколко проекта на документи са готови след разговорите в Маями
- 11:21 Защо Асен Василев не може да е Костов, а Ивайло Мирчев не е Бакърджиев
- 11:12 Нанков приветства решението на държавните ВиК в системата на МРРБ да не вдигат цената на водата
- 11:02 Бележка на Епстийн: Нашият президент също споделя любовта ни към млади, сочни момичета
- 10:53 Германия възобнови депортациите към Сирия след почти 15 години прекъсване