Още снимки:
test

Mastercard премахва името си от логото

08.01.2019 15.31

Един от лидерите при картовите разплащания - Mastercard Inc., премахва името от логото си, съобщава WSJ. След промяната ще останат само червеният и жълтият кръг, без надписът, който сега пресича двете геометрични фигури.

Този ход е част от усилията на компанията да намали значението на думата „карта“ в името си заради навлизането на все повече иновативни методи и технологии за разплащане.

Mastercard е провеждала маркетингови изследвания в продължение на 20 месеца, за да се увери, че клиентите ще идентифицират логото дори без текст в него.

„Никога не трябва да си арогантен и да казваш: „Аз съм икона“ и нека премахнем името на бранда от логото“, коментира според Раджа Раджаманнар, главен маркетинг и комуникационен директор на Mastercard.

„Маркетолозите често искат да представят техните компании чрез абстрактен символ“, казва Майкъл Берут, партньор в консултантската фирма за проектиране Pentagram, която е водила процеса по развитието на новия бранд на Mastercard. „Хората наистина харесват символът на Nike или ябълката на Apple“, казва той.

„Освен че позволява на Mastercard да разшири полето на своя бизнес, новото лого се откроява по-добре на портативни цифрови устройства“, каза г-н Берут.

Потребителите ще се сблъскат с новото лого по различно време, тъй като банките работят чрез съществуващите си карти с предишното лого, а Mastercard все още изгражда разпознаваемостта на марката в някои развиващи се пазари./economic.bg

Днес+

Коментирай статията


Последни от Бизнес
11:25
Петролът изпраща седмицата с ръст на цените
11:18
"Сирма" планира да изкупи обратно свои акции за 20 милиона лева
10:05
Над 50 чуждестранни и местни компании местят производството си от Китай заради митата
09:32
Кризата със 737 Max струва $5 милиарда на Boeing
09:30
BMW вече има нов главен изпълнителен директор
09:26
Пуснатата за продажба Telekom Romania, за която наддава и Спас Русев, освобождава 700 служители
18 юли 2019 г.
20:21
Брюксел одобри мегасделката на Vodafone за $22 милиарда
19:56
Европейският отговор на GPS е отново на линия
18:19
Вече строят високоскоростната жп линия, свързваща Истанбул с България
13:34
Интелигентните диктатори привличат повече инвестиции
13:29
Jumbo отчита €812 милиона за последната година. Продажбите в България растат с 9%
13:03
Тихият отлив на инвестиции, който тласка икономиката към зоната на здрача
12:59
Три причини да се страхуваме от $70-трилионния дълг на САЩ
09:50
Мобилната банка N26 стана една от най-скъпите неборсови компании в Европа
09:48
Чуждестранните купувачи обръщат гръб на американския имотен пазар
09:46
Спад на абонатите на Netflix в САЩ за първи път от осем години "потопи" акциите ?
17 юли 2019 г.
17:50
Брюксел вдигна мерника и на Amazon
17:47
A1 записа 9,3% ръст на печалбата за тримесечието
17:43
Microsoft и AT&T подписаха сделка за $2 милиарда
17:40
Renault купува 50% от китайски производител на електромобили
16:33
До 70 процента скочиха краставиците в Токио, виновно е мрачното време
16:14
Фейсбук и Инстаграм отново се сринаха
15:27
Кения гони чужденци, включително и българи, шефове на фирми за спортни залагания
15:10
Създателите на приложението за музика Spotify пускат негова „лайт“ версия
15:05
Летище София има своя нов концесионер

Най-четени от Бизнес

Избор на редактора