НАП въведе услуга за видео жестов превод
България 18.12.2018 11:33
Националната агенция за приходите въвежда услуга за видео жестов превод за хора с увреден слух.
Услугата ще се предоставя чрез онлайн платформа, като целта й е да даде възможност на хората с увреден слух да подобрят комуникацията си със служителите в салоните за обслужване на клиенти, които са обозначени със съответния стикер.
При посещението си на гишето те ще имат достъп до жестов превод, като видео- и гласовата връзка с кол центъра за превод ще се осъществява чрез таблети. По този начин служителите на НАП могат да чуват превода, а клиентът с увреден слух да вижда преводача на екран.
Комуникацията ще се осъществява в реално време с помощта на квалифицирани жестови преводачи.
Очаква се нововъведението значително да подобри обслужването на хората, за които жестовият език е основна форма на комуникация.
"Независимо, че главният ни фокус остават електронните комуникации и е-услугите, продължаваме да усъвършенстваме взаимодействието "лице в лице" в офисите на НАП", заяви директорът на дирекция "Обслужване" в НАП Боряна Георгиева.
Тя изтъкна, че за служителите на Агенцията е важно да бъде осигурен равен достъп и качествена услуга за хората с увреден слух.
Видео за новата услуга, може да бъде видяно в канала на НАП в YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qQ9qFfa71h0
Услугата ще се предоставя чрез онлайн платформа, като целта й е да даде възможност на хората с увреден слух да подобрят комуникацията си със служителите в салоните за обслужване на клиенти, които са обозначени със съответния стикер.
При посещението си на гишето те ще имат достъп до жестов превод, като видео- и гласовата връзка с кол центъра за превод ще се осъществява чрез таблети. По този начин служителите на НАП могат да чуват превода, а клиентът с увреден слух да вижда преводача на екран.
Комуникацията ще се осъществява в реално време с помощта на квалифицирани жестови преводачи.
Очаква се нововъведението значително да подобри обслужването на хората, за които жестовият език е основна форма на комуникация.
"Независимо, че главният ни фокус остават електронните комуникации и е-услугите, продължаваме да усъвършенстваме взаимодействието "лице в лице" в офисите на НАП", заяви директорът на дирекция "Обслужване" в НАП Боряна Георгиева.
Тя изтъкна, че за служителите на Агенцията е важно да бъде осигурен равен достъп и качествена услуга за хората с увреден слух.
Видео за новата услуга, може да бъде видяно в канала на НАП в YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qQ9qFfa71h0
CHF | 1 | 2.00003 |
GBP | 1 | 2.2837 |
RON | 10 | 3.93021 |
TRY | 100 | 5.61962 |
USD | 1 | 1.82549 |
Последни новини
- 21:22 Хороскоп за събота, 27 април 2024 г.
- 19:42 Адвокатът на Григорова: Липсват нови 17 флашки, ЦИК казват, че вече са модифицирани за вота
- 19:34 Валентина Войкова поема оперативното ръководство на Евронюз България
- 19:27 Ема Стоун призова феновете си да се обръщат към нея вече с цялото й име
- 19:22 Цеков за новата арт инсталация на Терзиев: Надпис, тип „селски хоремаг“ за 100 000 лева
- 19:13 FT: Пристигането на руски войски в Нигер е смъртоносен удар за американските сили
- 19:05 Антъни Блинкън: Без китайска подкрепа войната в Украйна би била трудна за Русия
- 19:02 Разменен за Медведчук боец от "Азов": Руснаците ще спечелят, когато завземат Киев и стигнат до Лвов