Столична община е изпратила 94 257 документи по електронен път от март до декември
България 16.12.2018 19:30
Столична община /СО/ по електронен път е изпратила 94 257 документи и е получила 60 757 документи за периода от март до декември 2018 г. Това каза Венера Милова от дирекция "Административно обслужване" към СО на семинара за проект за бюджет на Столична община за 2019 година в Правец. Тя поясни, че СО е реален участник в електронния обмен на документи чрез Системата за електронен обмен на документи на Държавна агенция за електронно управление от март 2018 г., предава БТА.
Освен централната администрация на Столична община в електронния обмен на документи участват още районните администрации на СО, столичните общински предприятия, както и някои от основните общински търговски дружества. В процес на разглеждане са и заявленията за включване на 194-те общински детски градини на територията на Столична община, които ще ползват системата за нуждите на вътрешните административни услуги, които изпълняват във връзка със записването на децата, допълни Венера Милова.
През 2019 г. ще започнат да работят мобилни приложения на Контактния център, отворените данни на Столична община и електронните услуги на Центъра за градска мобилност, добави Милова.
Повече от 53 000 сигнали са били регистрирани през 2018 г. в Контактния център на общината, посочи Борислав Панайотов от дирекция "Информационно обслужване и технологии" към СО. В този център гражданите подават основно сигнали от неспешен характер, заявления за достъп до обществена информация, писма и жалби, уточни Панайотов.
Освен централната администрация на Столична община в електронния обмен на документи участват още районните администрации на СО, столичните общински предприятия, както и някои от основните общински търговски дружества. В процес на разглеждане са и заявленията за включване на 194-те общински детски градини на територията на Столична община, които ще ползват системата за нуждите на вътрешните административни услуги, които изпълняват във връзка със записването на децата, допълни Венера Милова.
През 2019 г. ще започнат да работят мобилни приложения на Контактния център, отворените данни на Столична община и електронните услуги на Центъра за градска мобилност, добави Милова.
Повече от 53 000 сигнали са били регистрирани през 2018 г. в Контактния център на общината, посочи Борислав Панайотов от дирекция "Информационно обслужване и технологии" към СО. В този център гражданите подават основно сигнали от неспешен характер, заявления за достъп до обществена информация, писма и жалби, уточни Панайотов.
CHF | 1 | 2.01778 |
GBP | 1 | 2.2902 |
RON | 10 | 3.93068 |
TRY | 100 | 5.65181 |
USD | 1 | 1.83853 |
Последни новини
- 09:07 Силно земетресение в Япония, има ранени
- 09:04 ООН: За 6 месеца в Газа са убити над 10 000 жени, сред които 6 000 майки, 19 000 деца са осиротели
- 08:58 Жълт код за проливен дъжд по Черноморието и Източните Родопи
- 08:53 18 г. затвор за Денис Ал-Газзи, убил с нож 32-годишен мъж заради заря за раждането на дете
- 08:46 Орбан призова унгарците да гласуват за промяна на върха на ЕС
- 08:41 Дъжд и вятър в Източна България
- 08:36 Транспортът в Гърция е блокиран от протест срещу ниските заплати
- 08:26 Цветлин Йовчев за "Пуделгейт": Ако това беше станало преди няколко години, щеше да бъде ужасяващо