Китай създаде комисия за оценка на етиката в онлайн игрите
ЕС и Свят 09.12.2018 10:06
Китай създаде комисия за оценка на онлайн игрите, за да гарантира спазването на определения етичен кодекс, в опит да осигури здравословни развлекателни продукти и да защити юношите от отрицателното им въздействие, заявиха от отдела за публичност на ЦК на ККП, предаде bulgarian.cri.cn.
Съставена от експерти в сферата на онлайн игрите, изследователи от правителствени отдели, индустриални институции и медии, базираната в Пекин комисия ще оценява съдържанието на онлайн игрите, ще следи дали то е възможно да събуди социални проблеми и противоречия. Тя ще предостави правила за онлайн игрите с препоръки за създаването на политики и ще дава насоки на компаниите, за да поемат социални отговорности и да се придържат към етичните норми.
След неотдавнашна оценка на 20 игри от комисията, регулаторите поискаха от производителите и операторите на 11 онлайн игри да направят корекции в съдържанието. Останалите девет не получиха одобрение.
Китай е свидетел на мащабен ръст на пазара на онлайн игри, който достигна 235,5 милиарда юана (около 34,3 милиарда щатски долара) миналата година, сочат данни на китайското управление за киберпространството. Бързо процъфтяващата индустрия обаче предизвика социални проблеми като негативно влияние на неподходящо съдържание и пристрастяване към игрите, състояние което тази година Световната здравна организация определи като психично разстройство.
Съставена от експерти в сферата на онлайн игрите, изследователи от правителствени отдели, индустриални институции и медии, базираната в Пекин комисия ще оценява съдържанието на онлайн игрите, ще следи дали то е възможно да събуди социални проблеми и противоречия. Тя ще предостави правила за онлайн игрите с препоръки за създаването на политики и ще дава насоки на компаниите, за да поемат социални отговорности и да се придържат към етичните норми.
След неотдавнашна оценка на 20 игри от комисията, регулаторите поискаха от производителите и операторите на 11 онлайн игри да направят корекции в съдържанието. Останалите девет не получиха одобрение.
Китай е свидетел на мащабен ръст на пазара на онлайн игри, който достигна 235,5 милиарда юана (около 34,3 милиарда щатски долара) миналата година, сочат данни на китайското управление за киберпространството. Бързо процъфтяващата индустрия обаче предизвика социални проблеми като негативно влияние на неподходящо съдържание и пристрастяване към игрите, състояние което тази година Световната здравна организация определи като психично разстройство.
CHF | 1 | 2.00105 |
GBP | 1 | 2.27568 |
RON | 10 | 3.93076 |
TRY | 100 | 5.62834 |
USD | 1 | 1.83027 |
Последни новини
- 12:14 В началото на сезона българските посолства не могат да обработят визите за работниците в туризма
- 12:05 Мбапе прави компромис с позицията си в атаката на Реал
- 11:57 Перките на емблематичната вятърна мелница на Мулен Руж в Париж се срутиха
- 11:48 Арестуваха 16-годишен във Франция, пожелал да умре като мъченик на олимпиадата
- 11:47 Нинова: За оставката на Желязков дадохме подписи и на “Възраждане”, и на ПП-ДБ
- 11:40 100 г. национален отбор на България: Началото е във влака за Виена с 5 килограма цигари
- 11:32 Студентите от Харвард се присъединиха към протестите срещу израелските действия в Газа
- 11:26 Александров: След изборите всички ще искат да са в прекрасни отношения с Борисов, непоклатим е