Дончев: Създаването на системата "бонус-малус" е да възпрепятстват измами
България 09.11.2018 18:15
Всяко построено нещо особено ако е голям обект с европейски пари се проверява по сто пъти. От едитори, от служби на Европейската комисия, дори се проверява и след години. ГЕРБ няма проблем с това да се проверява асфалта. Не бива да бъркаме ролите, народен представител не е контролен орган. Последните месеци наблюдавам подобни опити. Това отговори пред bTV вицепремиерът Томислав Дончев на призива на БСП да се проверят пътищата и магистралите.
Качеството на строителството е тема, това зависи от строителя, от проектанта. Аз също имам много често критики към някои построени обекти. Проектантът е този, който поръчва музиката, каза Дончев. Съвестта не е толкова популярна категория в последно време. Вярвам в силата на убеждението, заяви той.
Една от причините пътната безопастност да не е на това ниво е, че много ведомства отговарят за това. Няма един орган в който да се състои проблема. Трябва да има орган, който да анализира, да събира информацията, да пише норми, правилници, дори закони, за да може пътната безопасност да е номер 1. Ако мислим само за пътя, а не, например, за качеството на гумите, качеството на шофиране, ще сме много по-напреднали. Така вицепремиерът коментира създаването на нова агенция.
Причината за създаването на "бонус малус" е да се възпрепятстват измами. Стойността на застраховката зависи от типа превозно средствто. Ме е редно греховете да се пренасят върху автомобила и да остават при следващ собственик, заяви още Дончев. /24chasa.bg
Качеството на строителството е тема, това зависи от строителя, от проектанта. Аз също имам много често критики към някои построени обекти. Проектантът е този, който поръчва музиката, каза Дончев. Съвестта не е толкова популярна категория в последно време. Вярвам в силата на убеждението, заяви той.
Една от причините пътната безопастност да не е на това ниво е, че много ведомства отговарят за това. Няма един орган в който да се състои проблема. Трябва да има орган, който да анализира, да събира информацията, да пише норми, правилници, дори закони, за да може пътната безопасност да е номер 1. Ако мислим само за пътя, а не, например, за качеството на гумите, качеството на шофиране, ще сме много по-напреднали. Така вицепремиерът коментира създаването на нова агенция.
Причината за създаването на "бонус малус" е да се възпрепятстват измами. Стойността на застраховката зависи от типа превозно средствто. Ме е редно греховете да се пренасят върху автомобила и да остават при следващ собственик, заяви още Дончев. /24chasa.bg
CHF | 1 | 2.00105 |
GBP | 1 | 2.27568 |
RON | 10 | 3.93076 |
TRY | 100 | 5.62834 |
USD | 1 | 1.83027 |
Последни новини
- 21:11 Хороскоп за петък, 26 април 2024 г.
- 19:32 Арестуваха 15 българи за производство на нелегални цигари в Испания
- 19:15 Малките земеделски стопани получават близо 10 млн. лв. за Кампания 2023
- 19:05 ОУ „Христо Ботев“ във Варна организира Ден на отворените врати
- 18:46 Били Айлиш разказа за своята бисексуалност и разкри: Винаги съм искала да напъхам лицето си във...
- 18:33 Първият в света редактор на човешка ДНК с изкуствен интелект е факт
- 18:21 Чанинг Тейтъм в ролята на зъл милиардер
- 18:09 Сделките с недвижими имоти в Европа се сринаха до най-ниските нива от 13 години