Adidas очаква по-високи печалби заради новите обувки “top-end”
България 07.11.2018 13:54
Германската компания Adidas направи по-оптимистична прогноза за оставащото време на 2018 година, повлияна от увеличените продажби на модела спортни обувки "top-end". Преди това спортната марка бе занижила финансовите си цели, след като отбеляза спад на продажбите в Западна Европа, пише Reuters.
Приоритет за изпълнителния директор Каспър Рорстед е да подобри производствения процес във фирмата, критерий, по който Adidas значително изостава от конкурента си Nike. Откакто е поел поста през 2016 година, Рорстед си е поставил за цел да опрости производството и да насърчи онлайн рекламата, където ефектът е по-голям.
След като от компанията казаха, че очакват нетната печалба за 2018 г. да нарасне с 16 до 20 процента, като достигне между 1,66 и 1,72 милиарда евро, акциите на Adidas поскъпнаха с 12% през последната година.
Приходите на компанията за деветте месеца на годината са се увеличили с 3,2%, до 16,682 миллиарда евро. Тримесечната печалба за разпределяне на акционерите е нараснала с 40% на годишна база - до 1,594 миллиарда евро.
Докато Adidas взе надмощие над Nike на пазара в Северна Америка, американската компания държи лидерските позиции в Европа, Средния Изток и Африка, заради високите си приходи от продажбите на футболни стоки.
Германският конкурент Puma повиши перспективата си за годишните приходи и оперативната печалба миналия месец, като отбеляза висок ръст на продажбите в Америка и Азия. От компанията отчетоха добри продажби на първите им баскетболни обувки, произведени от 20 години насам.
От Adidas вече предупредиха, че в Европа продажбите им няма да се увеличат, след като не са инвестирали достатъчно в нови продукти, които да предложат на пазара през втората половина на годината. Германската спортна фирма обяви също, че приходите, коригирани спрямо динамиката на валутните курсове в региона са спаднали с 1% през третото тримесечие. В същото време в Северна Америка продажбите бележат ръст от 16 процента, а в тихоокеанския регион на Азия с 15 процента. Онлайн продажбите са скочили с 76% за третото тримесечие.
Общите продажбите за същия период са нараснали с 8% - до 5,873 милиарда евро. Прогнозата на анализаторите беше за 5,92 милиарда. Нетната печалба за тримесечието скочи с 19% до 656 млн. евро, което потвърди предвижданията.
Приоритет за изпълнителния директор Каспър Рорстед е да подобри производствения процес във фирмата, критерий, по който Adidas значително изостава от конкурента си Nike. Откакто е поел поста през 2016 година, Рорстед си е поставил за цел да опрости производството и да насърчи онлайн рекламата, където ефектът е по-голям.
След като от компанията казаха, че очакват нетната печалба за 2018 г. да нарасне с 16 до 20 процента, като достигне между 1,66 и 1,72 милиарда евро, акциите на Adidas поскъпнаха с 12% през последната година.
Приходите на компанията за деветте месеца на годината са се увеличили с 3,2%, до 16,682 миллиарда евро. Тримесечната печалба за разпределяне на акционерите е нараснала с 40% на годишна база - до 1,594 миллиарда евро.
Докато Adidas взе надмощие над Nike на пазара в Северна Америка, американската компания държи лидерските позиции в Европа, Средния Изток и Африка, заради високите си приходи от продажбите на футболни стоки.
Германският конкурент Puma повиши перспективата си за годишните приходи и оперативната печалба миналия месец, като отбеляза висок ръст на продажбите в Америка и Азия. От компанията отчетоха добри продажби на първите им баскетболни обувки, произведени от 20 години насам.
От Adidas вече предупредиха, че в Европа продажбите им няма да се увеличат, след като не са инвестирали достатъчно в нови продукти, които да предложат на пазара през втората половина на годината. Германската спортна фирма обяви също, че приходите, коригирани спрямо динамиката на валутните курсове в региона са спаднали с 1% през третото тримесечие. В същото време в Северна Америка продажбите бележат ръст от 16 процента, а в тихоокеанския регион на Азия с 15 процента. Онлайн продажбите са скочили с 76% за третото тримесечие.
Общите продажбите за същия период са нараснали с 8% - до 5,873 милиарда евро. Прогнозата на анализаторите беше за 5,92 милиарда. Нетната печалба за тримесечието скочи с 19% до 656 млн. евро, което потвърди предвижданията.
CHF | 1 | 1.9984 |
GBP | 1 | 2.28811 |
RON | 10 | 3.93061 |
TRY | 100 | 5.63567 |
USD | 1 | 1.82481 |
Последни новини
- 18:15 Мощен AI се появи, а после изчезна от интернет
- 18:06 Le Monde за "абсолютното оръжие" на Русия: Планиращите бомби сеят ужас в украинските окопи
- 17:57 Кеворк Кеворкян: Парад на победените
- 17:48 DeepState: Ситуацията на фронта в Донецка област се влоши, руснаците напредват към редица селища
- 17:40 Пиян баща кати двете си деца в колата и помете 4 паркирани автомобила във Велико Търново
- 17:39 МС публикува стенограмата за отмененото решение за частната детска болница "Мама и аз"
- 17:36 Транспортната стачка в Гърция приключи, фериботите превозват с резервация
- 17:34 Варненският съд увеличи наказанието на полицай, взел подкуп