Vans е една от най-популярните марки сред тийнейджърите
Любопитно 23.10.2018 19:39
Vans успява да принесе калифорнийската скейт култура по целия свят. Марката процъфтява все повече за своите малко над 50 години в бизнеса. Американските продажби на Vans са нараснали с 34% през последното тримесечие, съобщава наскоро компанията според Business Insider.
В последното проучване на Piper Jaffray, които изследват популярностт на някои марки сред тийнейджърите, фирмата разкрива, че Vans има най-бързо нарастващата известност от всяка друга марка, която са изучавали от началото на проучването през 2000 г.
Vans вече е втората най-предпочитана марка за обувки сред тийнейджърите след Nikе, като популярността се увеличава непрекъснато. Vans притежава дял от 19% от любимите спортни обувки на всички тийнейджъри по света, което според Piper Jaffray като успех през годините са постигали само от Nike.
Част от причините, поради които марката се радва на такъв успех е, че може да се възползва от две основни тенденции, които се случват в момента: смесване на спортен с елегантен стил и предпочитание за ретро и винтидж мода.
В наши дни хората носят спортно облекло за различни поводи - работа, свободно време и училище, без намерение да ги използват за спортни цели. Разнообразието по отношение на модели, цветове и шарки при Vans прави марката харесвана хора от всякакви възрасти, макар и мнозинството да са тийнейджъри. /lifestyle.bg
В последното проучване на Piper Jaffray, които изследват популярностт на някои марки сред тийнейджърите, фирмата разкрива, че Vans има най-бързо нарастващата известност от всяка друга марка, която са изучавали от началото на проучването през 2000 г.
Vans вече е втората най-предпочитана марка за обувки сред тийнейджърите след Nikе, като популярността се увеличава непрекъснато. Vans притежава дял от 19% от любимите спортни обувки на всички тийнейджъри по света, което според Piper Jaffray като успех през годините са постигали само от Nike.
Част от причините, поради които марката се радва на такъв успех е, че може да се възползва от две основни тенденции, които се случват в момента: смесване на спортен с елегантен стил и предпочитание за ретро и винтидж мода.
В наши дни хората носят спортно облекло за различни поводи - работа, свободно време и училище, без намерение да ги използват за спортни цели. Разнообразието по отношение на модели, цветове и шарки при Vans прави марката харесвана хора от всякакви възрасти, макар и мнозинството да са тийнейджъри. /lifestyle.bg
CHF | 1 | 2.00413 |
GBP | 1 | 2.2865 |
RON | 10 | 3.93029 |
TRY | 100 | 5.64706 |
USD | 1 | 1.82822 |
Последни новини
- 10:26 Голямото прибиране: Очаква се засилен трафик по пътищата в цялата страна
- 10:08 Великобритания арестува четирима с кокаин на стойност 40 милиона паунда
- 10:01 Главчев: Народът ни винаги ще помни геройствата на българските генерали, офицери, сержанти и войници
- 09:51 Мъж се вряза с колата си в Белия дом и загина
- 09:43 Пеевски: Нека Свети Георги ни дава сили и смелост
- 09:36 На втория ден от Великден: Литийно шествие с чудотворната икона от Бачковския манастир
- 09:18 Москва обяви за издирване още украински политици
- 09:12 Вход свободен за 6 май в Националния военноисторически музей