“Джи Пи Груп”: Цените на производителите бяха идентични
България 18.10.2018 11:06
По повод скандала около промяната в проекта за ремонт на столичния бул. "Граф Игнатиев" от Джи Пи груп коментираха:
Във връзка със спекулации за цената и избора на материал, изпълняващ функцията на виброизолационна подложка от тип на конструкцията “плаваща плоча”, “Джи Пи Груп” държи да подчертае, че цените на различните производители при избора им са идентични. Разликата, ако има такава, е само в полза на възложителя, без това да окаже влияние на качествата на изпълнения релсов път.
Предаденият ни технически проект имаше явни пропуски в целостта си, както и липсващи решения по част “Конструкции”, “Геодезия” и “Отводняване”.
Той бе променен след решение на експертен съвет от 29 членове, на който бяха сравнени двата проекта, този на инж. Румен Борисов и предложението за промяна на “Транс Гео”.
Възложеният ни материал за полагане - еластомерна подложка за конструкция тип “плаващи плочи”, е на водещия европейски производител Pandrol.
Продуктът е нов, не е рециклиран, а суровината, от която е произведен, е получена чрез доказана и утвърдена технология на компанията. Изборът за вид и дебелина на подложката е направен на база изчисления на Pandrol, които гарантират постигането на показателите, заложени от възложителя.
При избора на един производител се гарантира единна система, като тя вече е прилагана в София на релсовия път в кв. “Овча купел”, където може да се генерират реални данни за работата.
Считаме, че вложеният материал е най-подходящият и най-устойчивият, предлаган за подобен тип конструкции. /24chasa.bg
Във връзка със спекулации за цената и избора на материал, изпълняващ функцията на виброизолационна подложка от тип на конструкцията “плаваща плоча”, “Джи Пи Груп” държи да подчертае, че цените на различните производители при избора им са идентични. Разликата, ако има такава, е само в полза на възложителя, без това да окаже влияние на качествата на изпълнения релсов път.
Предаденият ни технически проект имаше явни пропуски в целостта си, както и липсващи решения по част “Конструкции”, “Геодезия” и “Отводняване”.
Той бе променен след решение на експертен съвет от 29 членове, на който бяха сравнени двата проекта, този на инж. Румен Борисов и предложението за промяна на “Транс Гео”.
Възложеният ни материал за полагане - еластомерна подложка за конструкция тип “плаващи плочи”, е на водещия европейски производител Pandrol.
Продуктът е нов, не е рециклиран, а суровината, от която е произведен, е получена чрез доказана и утвърдена технология на компанията. Изборът за вид и дебелина на подложката е направен на база изчисления на Pandrol, които гарантират постигането на показателите, заложени от възложителя.
При избора на един производител се гарантира единна система, като тя вече е прилагана в София на релсовия път в кв. “Овча купел”, където може да се генерират реални данни за работата.
Считаме, че вложеният материал е най-подходящият и най-устойчивият, предлаган за подобен тип конструкции. /24chasa.bg
CHF | 1 | 2.01134 |
GBP | 1 | 2.2729 |
RON | 10 | 3.93045 |
TRY | 100 | 5.62332 |
USD | 1 | 1.83233 |
Последни новини
- 10:25 Борисов за ПП-ДБ: Няма да има сглобка с хора, прехвърлящи вина
- 10:24 Проф. Кантарджиев: Обстановката е спокойна. Хората трябва да вземат мерки!
- 10:13 Времето: Слънчево, с температури днес до 24 градуса
- 10:08 С факелно шествие във Варна почетоха 109 години от арменския геноцид
- 10:04 Прокурор Десислава Петрова: Бойко Рашков и Асен Василев ще бъдат разпитани
- 09:55 Четири български победи на европейското първенство по шахмат
- 09:47 Александър Симов за Елена Йончева: Удари моралното дъно, кукла на конци, всичките й каузи са театър
- 09:37 Появи се информация, че Залужни е арестуван от украинската служба за сигурност