Стоичков и мексиканец пускат линия за левичари
Любопитно 20.08.2018 19:50
Модна линия от продукти само за левичари с осмицата на Христо Стоичков ще се появи в близките месеци. За това разказва мексиканският предприемач Марко Антонио Роча пред сайта entrepreneur.com.
Роча се опитвал да наложи продуктите си през последните години, но трудно намирал съмишленици. Той разработил марката B Lefty, като на челната страница във фейсбук на компанията му има куп имена на левичари, но липсва точно Стоичков.
Миналата година през лятото, около 13 август, което е международният ден на левичарите, той разпратил продукти на известни личности като Стив Аоки, Уго Санчес, Ману Джинобили и много други, но отново не получил отговор.
По своя приятел Хавиер Сол, който е спортен журналист, пратил една шапка и на Стоичков в Маями. Сол работел в телевизията, в която Камата е коментатор.
“Не очаквах да получа снимка или някоя изкуствена благодарност”, признава Роча.
Вместо това получил обаждане на Whatsapp.
“Никога няма да го забравя. Първо се изписа името на контакта - Христо Стоичков, а след това и самото съобщение, в което освен поздрав имаше благодарност за подаръка и предложение да се направи лимитирана серия продукти с неговото име и номера, с който винаги е играл. Осмицата, обърнатата безкрайност. След това разменихме идеи, писахме си и накрая си организирахме среща”, обяснява Роча.
“Трябва да бъда честен. Откакто разработвам марката, съм се стремял да видя най-известните левичари с нея. Това щеше да даде необходимия тласък, който да накара хората да я преоткрият”, обяснява Роча.
“Сега със серията на Стоичков започва една ера на развитие, която ще затвърди това, което постигнахме до момента, и ще го надмине”, обяснява мексиканецът.
Той бил и на световното първенство в Русия, където се видял с Камата и опитал да промотира линията си. “Най-хубавото ми изживяване бе на мача с Германия. Целият стадион вибрираше за Мексико”, обяснява Роча.
Той вече нарича Стоичков свой бизнеспартньор в B Lefty.
По принцип Камата доста отдавна се опитва да наложи свои марки на пазара. Още в началото, когато направи школата в Етрополе, бе пусната серия с неговия номер и инициалите му на английската фирма Admiral. След това бяха пуснати специални екипи в монограм на Joma и за юбилейния му мач на стадион “Васил Левски”, които бяха разграбени о
Роча се опитвал да наложи продуктите си през последните години, но трудно намирал съмишленици. Той разработил марката B Lefty, като на челната страница във фейсбук на компанията му има куп имена на левичари, но липсва точно Стоичков.
Миналата година през лятото, около 13 август, което е международният ден на левичарите, той разпратил продукти на известни личности като Стив Аоки, Уго Санчес, Ману Джинобили и много други, но отново не получил отговор.
По своя приятел Хавиер Сол, който е спортен журналист, пратил една шапка и на Стоичков в Маями. Сол работел в телевизията, в която Камата е коментатор.
“Не очаквах да получа снимка или някоя изкуствена благодарност”, признава Роча.
Вместо това получил обаждане на Whatsapp.
“Никога няма да го забравя. Първо се изписа името на контакта - Христо Стоичков, а след това и самото съобщение, в което освен поздрав имаше благодарност за подаръка и предложение да се направи лимитирана серия продукти с неговото име и номера, с който винаги е играл. Осмицата, обърнатата безкрайност. След това разменихме идеи, писахме си и накрая си организирахме среща”, обяснява Роча.
“Трябва да бъда честен. Откакто разработвам марката, съм се стремял да видя най-известните левичари с нея. Това щеше да даде необходимия тласък, който да накара хората да я преоткрият”, обяснява Роча.
“Сега със серията на Стоичков започва една ера на развитие, която ще затвърди това, което постигнахме до момента, и ще го надмине”, обяснява мексиканецът.
Той бил и на световното първенство в Русия, където се видял с Камата и опитал да промотира линията си. “Най-хубавото ми изживяване бе на мача с Германия. Целият стадион вибрираше за Мексико”, обяснява Роча.
Той вече нарича Стоичков свой бизнеспартньор в B Lefty.
По принцип Камата доста отдавна се опитва да наложи свои марки на пазара. Още в началото, когато направи школата в Етрополе, бе пусната серия с неговия номер и инициалите му на английската фирма Admiral. След това бяха пуснати специални екипи в монограм на Joma и за юбилейния му мач на стадион “Васил Левски”, които бяха разграбени о
CHF
|
1 | 2.09583 |
GBP
|
1 | 2.22633 |
RON
|
10 | 3.84091 |
TRY
|
100 | 3.90535 |
USD
|
1 | 1.66851 |
Последни новини
- 18:21 Жребий за Купата: Лудогорец срещу Левски, "червен" сблъсък и пловдивско дерби
- 18:14 Стартъп прави мобилен ядрен реактор с мощност 1 MW
- 18:07 Джакоби Джуп ще участва със Скарлет Йохансон в нов филм "Екзорсистът“
- 17:58 Юлиан Войнов: Удължителният бюджет е по-малкото зло
- 17:51 10 задължителни атракции в Южна Африка
- 17:43 "Сега": Терзиев даде заден за боклука и прие две скъпи оферти
- 17:35 Пиер Льолуш: Украйна и Европа бяха двете пуйки за Деня на благодарността
- 17:31 САЩ предлагат разделяне на Запорожката АЕЦ на три