G-точката на Европа предлага туристически оргазъм
Любопитно 13.08.2018 10:21
Столицата на Литва Вилнюс започна рекламна кампания под формата на обещание за туристически оргазъм, като представи града като "G-точката на Европа", предаде Франс прес. Правителството искаше да забави тази инициатива до есента, след посещението на папа Франциск, но създателите ? не се съгласиха.
Плакати, които трябва да се появят по улиците на Берлин и Лондон, представят млада жена, от която се вижда най-вече гъстата червеникаво-рижава коса. Тя видимо трепери и конвулсивно стиска в ръката си картата на Европа на мястото, където се намира Литва.
Текстът на английски гласи "Никой не знае къде е, но когато го намерите, е удивително", като се добавя с големи букви: "Вилнюс, G-точката на Европа".
Агенцията за развитие на туризма в града Go Vilnius обясни, че кампанията е насоченa към хора на възраст между 18 и 35 години. Плакатът трябва да се появи и в основните социални мрежи.
Президентът на литовската епископска конференция архиепископ Гинтарас Грусас критикува инициативата, като наблегна на това, че тя "потенциално подсилва образа на Вилнюс като град на секс-туризъм и експлоатира женската сексуалност".
Литва е предимно католическа страна и правителството поиска от кметството на Вилнюс да отложи кампанията за след посещението на папата, което е предвидено за края на септември.
Организаторите обаче отказаха.
"Тези, които се ядосват, само показват, че кампанията действа, защото за нея се говори и провокира дебат", каза пред Франс прес един от създателите й Юргис Раманаускас.
Интернет кампанията трябва да продължи един месец. Плакатите по германските и английските улици ще останат за една седмица.
Източник: БТА
Плакати, които трябва да се появят по улиците на Берлин и Лондон, представят млада жена, от която се вижда най-вече гъстата червеникаво-рижава коса. Тя видимо трепери и конвулсивно стиска в ръката си картата на Европа на мястото, където се намира Литва.
Текстът на английски гласи "Никой не знае къде е, но когато го намерите, е удивително", като се добавя с големи букви: "Вилнюс, G-точката на Европа".
Агенцията за развитие на туризма в града Go Vilnius обясни, че кампанията е насоченa към хора на възраст между 18 и 35 години. Плакатът трябва да се появи и в основните социални мрежи.
Президентът на литовската епископска конференция архиепископ Гинтарас Грусас критикува инициативата, като наблегна на това, че тя "потенциално подсилва образа на Вилнюс като град на секс-туризъм и експлоатира женската сексуалност".
Литва е предимно католическа страна и правителството поиска от кметството на Вилнюс да отложи кампанията за след посещението на папата, което е предвидено за края на септември.
Организаторите обаче отказаха.
"Тези, които се ядосват, само показват, че кампанията действа, защото за нея се говори и провокира дебат", каза пред Франс прес един от създателите й Юргис Раманаускас.
Интернет кампанията трябва да продължи един месец. Плакатите по германските и английските улици ще останат за една седмица.
Източник: БТА
CHF | 1 | 2.00413 |
GBP | 1 | 2.2865 |
RON | 10 | 3.93029 |
TRY | 100 | 5.64706 |
USD | 1 | 1.82822 |
Последни новини
- 15:17 ВАС окончателно сложи точка на горенето на отпадъци от "Топлофикация София"
- 15:04 Секссомния - състоянието, при което правиш несъзнавано секс по време на сън
- 14:52 Пазарът ни е залят от вносни зеленчуци и превърнат в кошче за боклук за чужда продукция
- 14:52 Актрисата Мерил Стрийп ще получи почетна награда "Златна палма" в Кан
- 14:49 Инфлацията у нас - над средната за еврозоната
- 14:41 Медведев последва Синер с отказване, само един играч от топ 10 остана в Мадрид
- 14:31 Програмата на ООН за развитие: Разрухата в Газа е достигнала най-сериозното ниво от 1945 г.
- 14:16 Иран: Екипажът на задържания кораб, свързан с Израел, вече е освободен