Най-голямата икономика търси 51 000 тираджии. И е готова да им дава до $7100 месечно
България 28.06.2018 13:11
Транспортната индустрия, която е една от най-важните за американската икономика, е изправена пред тежък проблем заради остър дефицит на шофьори. И неговият негативен ефект се пренася по цялата верига за доставки от дистрибуторите до търговците на дребно и дори до потребителите.
Най-голямата икономика в света очакваше, че ще се стигне дотук от доста време.
Броят на шофьорите на тирове в страната сериозно намалява през последните години заради голям брой на пенсионираните в индустрията в комбинация с липсата на млади хора, които да искат да се занимават с тази дейност. А анализаторите предупреждават за това от 15 години насам.
Кризата и годините на възстановяване от нея за известно време "маскираха проблема", но през 2012 година със засилването на американската икономика първите сигнали за проблема се появиха, пише Fortune.
Камионите отговарят за над 70% от всички товарни превози в Щатите, като са част от индустрия с приходи от 719 милиарда долара през 2017 година, показват изчисления на Американската асоциация на автомобилните превозвачи (ATA).
В момента секторът дава работа на около 500 000 души, а към края на 2017 година има нужда от още 51 000 шофьори, което е най-големият дефицит в индустрията досега.
От своя страна компаниите са принудени да предлагат по-атрактивни условия за работа, за да привлекат служители. Резултатът се вижда най-вече в по-високите заплати и допълнителните бонуси за работниците.
Според данните на ATA средното възнаграждение за тази категория шофьори вече достига 50 000 долара годишно, а това за по-опитните скача и до 86 000 долара годишно. /money.bg
Най-голямата икономика в света очакваше, че ще се стигне дотук от доста време.
Броят на шофьорите на тирове в страната сериозно намалява през последните години заради голям брой на пенсионираните в индустрията в комбинация с липсата на млади хора, които да искат да се занимават с тази дейност. А анализаторите предупреждават за това от 15 години насам.
Кризата и годините на възстановяване от нея за известно време "маскираха проблема", но през 2012 година със засилването на американската икономика първите сигнали за проблема се появиха, пише Fortune.
Камионите отговарят за над 70% от всички товарни превози в Щатите, като са част от индустрия с приходи от 719 милиарда долара през 2017 година, показват изчисления на Американската асоциация на автомобилните превозвачи (ATA).
В момента секторът дава работа на около 500 000 души, а към края на 2017 година има нужда от още 51 000 шофьори, което е най-големият дефицит в индустрията досега.
От своя страна компаниите са принудени да предлагат по-атрактивни условия за работа, за да привлекат служители. Резултатът се вижда най-вече в по-високите заплати и допълнителните бонуси за работниците.
Според данните на ATA средното възнаграждение за тази категория шофьори вече достига 50 000 долара годишно, а това за по-опитните скача и до 86 000 долара годишно. /money.bg
CHF | 1 | 1.98461 |
GBP | 1 | 2.28258 |
RON | 10 | 3.93116 |
TRY | 100 | 5.59045 |
USD | 1 | 1.80361 |
Последни новини
- 16:41 Борисов от Кърджали: Инфраструктура, образование, култура и нулева миграция – това мога да ви обещая
- 16:29 Румен Радев за войната в Украйна: Нужен е разум, а не наливане на още оръжия
- 16:14 Държавата си постави за цел да изгради 160 зарядни станции за електромобили в следващите 2,5 години
- 16:01 Калина Андролова: Кирил Петков катастрофира държавата с 200
- 15:48 План за управление на пиар кризата: Ден 5: Не е било катастрофа, било е опит за атентат срещу Киро
- 15:36 Арх. Любо Георгиев: Екипът на Терзиев дойде с обещание за децентрализация, а виждаме точно обратното
- 15:23 Кирил Домусчиев: Гласът на жените предприемачи остава нечут, време е това да се промени
- 15:09 Хилари Клинтън: България изпреварва много страни по брой на жени лидери