Leanplum купува българската Connecto
България 20.06.2018 11:02
Международната компания Leanplum, която има българско участие и е лидер в областта на мобилния маркетинг, обяви, че купува българската софтуерна фирма Connecto. Тя е специализирана в разработването на маркетингови чат-ботове, както и на продукти, базирани на изкуствен интелект.
"Обединявайки автоматизацията с помощта на изкуствен интелект, разработвана от Connecto, с платформата за мобилна ангажираност на Leanplum, брандовете ще могат да се свържат с клиентите си в реално време чрез широк спектър от свързани преживявания", посочват от дружеството.
Клиентите на Leanplum ще се възползват от нови възможности за връзка с потребителите през всички канали, които мобилните устройства предоставят - чат-платформи, гласови асистенти, директни медийни услуги и други.
"Набиращите популярност технологии за взаимодействие в реално време като гласовите асистенти и чат-ботовете оглавяват промяната на маркетинговата комуникация от еднопосочно предаване към двупосочен разговор", казва съоснователят и изпълнителен директор на Leanplum Момчил Кюркчиев.
Connecto е основана от Васил Поповски, който е изпълнителен директор, заедно с настоящият технически директор Радослав Николов и директор продажби Владимир Русев. Сред клиентите на компанията са Rakuten Viber, Coca-Cola и Visa.
Leanplum води началото си от 2012 година. Компанията е базирана в Сан Франциско и има офиси в Северна Америка, Азия и Европа, включително в София. Leanplum получи финансиране в размер на над 98 милиона долара през миналата година от Norwest Venture Partners, Canaan Partners, Kleiner Perkins Caufield & Byers и Shasta Ventures. /money.bg
"Обединявайки автоматизацията с помощта на изкуствен интелект, разработвана от Connecto, с платформата за мобилна ангажираност на Leanplum, брандовете ще могат да се свържат с клиентите си в реално време чрез широк спектър от свързани преживявания", посочват от дружеството.
Клиентите на Leanplum ще се възползват от нови възможности за връзка с потребителите през всички канали, които мобилните устройства предоставят - чат-платформи, гласови асистенти, директни медийни услуги и други.
"Набиращите популярност технологии за взаимодействие в реално време като гласовите асистенти и чат-ботовете оглавяват промяната на маркетинговата комуникация от еднопосочно предаване към двупосочен разговор", казва съоснователят и изпълнителен директор на Leanplum Момчил Кюркчиев.
Connecto е основана от Васил Поповски, който е изпълнителен директор, заедно с настоящият технически директор Радослав Николов и директор продажби Владимир Русев. Сред клиентите на компанията са Rakuten Viber, Coca-Cola и Visa.
Leanplum води началото си от 2012 година. Компанията е базирана в Сан Франциско и има офиси в Северна Америка, Азия и Европа, включително в София. Leanplum получи финансиране в размер на над 98 милиона долара през миналата година от Norwest Venture Partners, Canaan Partners, Kleiner Perkins Caufield & Byers и Shasta Ventures. /money.bg
CHF | 1 | 2.00269 |
GBP | 1 | 2.28725 |
RON | 10 | 3.9325 |
TRY | 100 | 5.59629 |
USD | 1 | 1.80911 |
Последни новини
- 10:06 На кой депутат му хрумна да сложи омбудсман и зам.-омбудсман в този списък???
- 10:02 С каравани и палатки: Къмпингуващи са се самонастанили в защитената зона "Камчия"
- 10:00 Община Варна разреши казуса с физкултурния салон на VII СУ „Найден Геров“
- 09:54 Арт галерия Папийон представя Станимир Видев с изложба живопис от 1-ви април
- 09:49 Кметът на Варна нареди конкретни мерки за справяне с посегателствата върху уличното осветление
- 09:46 Светлана Дончева: Мета уменията са ключ към личностно и професионално развитие
- 09:43 Съдбоносна среща на "Герена"
- 09:31 "Нещо не е наред с тези "братя" българи": Как в Русия гледат на случващото се у нас