Китайците купуват все повече вносни коли и козметика
България 28.05.2018 10:08
Потребителско търсене на чуждестранни хранителни продукти, козметика и автомобили в Китай е силно, а местни дистрибутори планират да увеличат поръчките от чуждестранни доставчици през следващите 12 месеца, показват 2 проучвания от китайското министерство на търговията, цитирани от Reuters.
Почти 1/3 от анкетираните потребители планират да купуват повече вносни стоки през следващите 6 месеца, особено козметика, часовници и очила, бебешки продукти, леки автомобили и бижута, според данните.
Има голямо търсене за чуждестранни леки автомобили. Над 30% от потребителите смятат да си купят нова вносна кола в следващата половин година, предпочитайки най-вече SUV и електрически превозни средства.
Китай ще намали тарифите за внос на автомобили и авточасти на 1 юли, осигурявайки по-голям достъп до най-големия автомобилен пазар в света, благодарение на облекчаването на търговските напрежения със САЩ.
Властите в Пекин се стремят да увеличат вътрешното потребление на фона на признаци за забавяне на инерцията във втората по големина икономика в света. Резултатите от проучването са добре дошли за световните марки, които искат да задълбочат присъствието си в страната, особено в централните й части.
38% от потребителите възнамеряват да купуват повече чужда козметика през следващите 6 месеца, 3/4 смятат, че местните продукти за грижа за кожата не отговарят на текущото търсене.
През декември Китай намали вносните мита на почти 200 потребителски продукти, включително храна, здравни добавки, фармацевтични продукти, облекла и стоки за отдих, до средно 7.7% от 17.3%. Вносните мита за някои козметични продукти бяха намалени наполовина до 5%.
Сред най-драстичните съкращения бяха тарифите за мляко на прах и пелени, където данъците бяха намалени до нула. По-голямата част от потребителите заявиха, че възнамеряват да продължат да купуват вносно мляко на прах и памперси или дори да купуват повече от тях.
Оборудването за заснемане, пречиствателите на въздуха, електронните четки за зъби и роботните прахосмукачки са недостатъчно на китайския пазар, смятат 1/3 от анкетираните.
В Китай има "относително силен апетит" за увеличаване на вноса, особено в хранителни продукти, козметика, часовници и леки автомобили, твърдят от Министерството на търговията.
Повече от 10% от анкетираните фирми заявяват, че през следващата година ще внасят повече вина, плодове, бири, хранителни добавки, парфюми, продукти за грижа за кожата и грим. Те смятат да увеличат вноса и на електромобили, SUV и седани.
Почти 1/3 от анкетираните потребители планират да купуват повече вносни стоки през следващите 6 месеца, особено козметика, часовници и очила, бебешки продукти, леки автомобили и бижута, според данните.
Има голямо търсене за чуждестранни леки автомобили. Над 30% от потребителите смятат да си купят нова вносна кола в следващата половин година, предпочитайки най-вече SUV и електрически превозни средства.
Китай ще намали тарифите за внос на автомобили и авточасти на 1 юли, осигурявайки по-голям достъп до най-големия автомобилен пазар в света, благодарение на облекчаването на търговските напрежения със САЩ.
Властите в Пекин се стремят да увеличат вътрешното потребление на фона на признаци за забавяне на инерцията във втората по големина икономика в света. Резултатите от проучването са добре дошли за световните марки, които искат да задълбочат присъствието си в страната, особено в централните й части.
38% от потребителите възнамеряват да купуват повече чужда козметика през следващите 6 месеца, 3/4 смятат, че местните продукти за грижа за кожата не отговарят на текущото търсене.
През декември Китай намали вносните мита на почти 200 потребителски продукти, включително храна, здравни добавки, фармацевтични продукти, облекла и стоки за отдих, до средно 7.7% от 17.3%. Вносните мита за някои козметични продукти бяха намалени наполовина до 5%.
Сред най-драстичните съкращения бяха тарифите за мляко на прах и пелени, където данъците бяха намалени до нула. По-голямата част от потребителите заявиха, че възнамеряват да продължат да купуват вносно мляко на прах и памперси или дори да купуват повече от тях.
Оборудването за заснемане, пречиствателите на въздуха, електронните четки за зъби и роботните прахосмукачки са недостатъчно на китайския пазар, смятат 1/3 от анкетираните.
В Китай има "относително силен апетит" за увеличаване на вноса, особено в хранителни продукти, козметика, часовници и леки автомобили, твърдят от Министерството на търговията.
Повече от 10% от анкетираните фирми заявяват, че през следващата година ще внасят повече вина, плодове, бири, хранителни добавки, парфюми, продукти за грижа за кожата и грим. Те смятат да увеличат вноса и на електромобили, SUV и седани.
CHF | 1 | 2.00413 |
GBP | 1 | 2.2865 |
RON | 10 | 3.93029 |
TRY | 100 | 5.64706 |
USD | 1 | 1.82822 |
Последни новини
- 21:15 Хороскоп за понеделник, 6 май 2024 г.
- 19:36 "Няма да се извиня на някого, който си измисля": Нова атака срещу Кевин Спейси
- 19:27 Инциденти с пиротехника белязаха Великден в Гърция
- 19:15 Италианското правителство "оковава" изкуствения интелект в законови рамки
- 19:02 "Уолстрийт джърнъл": Кредиторите на Украйна губят търпение и искат Киев да си плати лихвите по дълга
- 18:49 Politico: Европа е далеч от забрана на TikTok
- 18:36 Синагоги и музей в Ню Йорк са получили бомбени заплахи, обявиха местните власти
- 18:25 "Ал Джазира" ще трябва да прекрати работа в Израел