Може ли Facebook да спре достъпа ни до Messenger, ако не приемем новите му правила?
България 23.05.2018 19:22
Фейсбук няма как да спре достъпа ни до „Месинджър“, ако не приемем новите правила за поверителност, заяви за „Дарик“ Павел Хрисков, управител на софтуерна компания.
На 25 май влиза в сила новият Регламент за защита на личните данни и социалната мрежа започна да изпраща известия на потребителите, че ако не се съгласят с променените условия за поверителност, няма да могат да използват услугата.
Начинът, по който Фейсбук подканва потребителите си да приемат новите правила на поверителност звучи ултимативно. „Съобщението от социалната мрежа към потребителите е от типа на „Ето, тази услуга я ползвайте, но преди това кликнете“. Въпреки това след тази дата няма как човек да бъде ограничен в използването на безплатна услуга, защото не се е съгласил с определени правила“, убеден е Хрисков.
Той добави, че целта на новият Регламент за защита на личните данни е потребителите да имат възможност да вземат решение дали искат отсега нататък данните им да бъдат използвани и да получават съобщения от различни фирми и институции. Това е моментът да разчистим електронната си поща, посочи експертът.
„Липсата на отговор вече означава и несъгласие – повече не трябва да ви изпращат каквито и да е търговски съобщения“, посочи той.
Павел Хрисков каза още, че около 80 процента от малките и средните предприятия не само в България, но и в целия ЕС не са готови за регламента, но това не е причина за притеснение. По думите му от 25 май всъщност ще започне постепенното навлизане на новите правила.
Хората не трябва да се притесняват, че не са подготвени. Регламентът е направен, за да се замислим, че трябва пазим информацията на другите и малките организации биха могли да се справят сами, изтъкна Хрисков. /dariknews.bg
На 25 май влиза в сила новият Регламент за защита на личните данни и социалната мрежа започна да изпраща известия на потребителите, че ако не се съгласят с променените условия за поверителност, няма да могат да използват услугата.
Начинът, по който Фейсбук подканва потребителите си да приемат новите правила на поверителност звучи ултимативно. „Съобщението от социалната мрежа към потребителите е от типа на „Ето, тази услуга я ползвайте, но преди това кликнете“. Въпреки това след тази дата няма как човек да бъде ограничен в използването на безплатна услуга, защото не се е съгласил с определени правила“, убеден е Хрисков.
Той добави, че целта на новият Регламент за защита на личните данни е потребителите да имат възможност да вземат решение дали искат отсега нататък данните им да бъдат използвани и да получават съобщения от различни фирми и институции. Това е моментът да разчистим електронната си поща, посочи експертът.
„Липсата на отговор вече означава и несъгласие – повече не трябва да ви изпращат каквито и да е търговски съобщения“, посочи той.
Павел Хрисков каза още, че около 80 процента от малките и средните предприятия не само в България, но и в целия ЕС не са готови за регламента, но това не е причина за притеснение. По думите му от 25 май всъщност ще започне постепенното навлизане на новите правила.
Хората не трябва да се притесняват, че не са подготвени. Регламентът е направен, за да се замислим, че трябва пазим информацията на другите и малките организации биха могли да се справят сами, изтъкна Хрисков. /dariknews.bg
CHF
|
1 | 2.10599 |
GBP
|
1 | 2.24061 |
RON
|
10 | 3.84295 |
TRY
|
100 | 3.87452 |
USD
|
1 | 1.65945 |
Последни новини
- 21:02 Хороскоп за четвъртък, 25 декември 2025 г.
- 17:55 ДНЕС+ Ви пожелава на Бъдни вечер семейна топлина и споделени мигове!
- 17:51 Патриаршеското и синодално послание: Рождеството бележи повратен момент в човешката история
- 17:46 Очакването на българите: Култура или халтура - държавата да финансира, хората да потребяват
- 17:42 Д-р Динко Господинов: Празниците носят риск за сърдечно-съдовата система
- 17:31 АП: Нетаняху възложил на съветник да изготви план за атаката, причинила войната в Газа
- 17:20 Защо Стивън Спилбърг отказва да работи с Бен Афлек
- 17:08 Южнокорейският парламент прие закон срещу фалшивите новини