Близо 48 хил. часа е имало реклами по телевизиите през 2017 г.

България 22.05.2018 15:14

През 2017 г. в страната са работили 85 регистрирани и лицензирани радиооператори, които са излъчили 723.6 хил. часа радиопредавания, или с 1.9 на сто (13.3 хил. часа) повече в сравнение с 2016 година, съобщи Националният статистически институт.

Най-голям е делът на излъчените музикални предавания - 49.9 на сто, следван от новините (бюлетини, коментари, спортни новини и прогнози за времето) - 12 на сто.

През 2017 г. в страната са работили 117 регистрирани и лицензирани български телевизионни оператора, което е с 4 по-малко от предходната година. Телевизиите с наземно разпръскване и тези по кабел и сателит са излъчили програми с обща продължителност 749.6 хил. часа, или с 4.3 на сто по-малко в сравнение с 2016 година. Специализираните предавания са разпределени по часове и съответно: художествени предавания (игрални, телевизионни и видеофилми) - 186.8 хил. часа; музикални предавания - 102.3 хил. часа; новини (бюлетини, коментари, спортни новини и прогнози за времето) - 68.8 хил. часа; реклами - 47.9 хил. часа; образователни предавания - 9.6 хил. часа.
CHF CHF 1 2.10599
GBP GBP 1 2.24061
RON RON 10 3.84295
TRY TRY 100 3.87452
USD USD 1 1.65945