В Уилямс отказват да си измият ръцете с неопитните пилоти
Спорт 22.04.2018 16:45
Техническият директор на Уилямс във Формула 1 – Пади Лоу категорично отказа да хвърли вината за слабото представяне в тазгодишния шампионат върху неопитния пилотски дует Ланс Строл-Сергей Сироткин. Шефът подчерта, че колата на отбора има серия недостатъци в различни области.
Уилямс със сигурност очакваше много повече от настоящия сезон, а до момента е единственият отбор, който няма спечелена точка. На този фон последното 10-о място в класацията при конструкторите е повече от заслужено.
Строл, който при дебюта си през миналия сезон стана най-младият пилот с подиум в историята, сега си партнира с тоталния дебютант Сергей Сироткин. Канадецът стигна до Q2 в Австралия, но оттогава насам нито той, нито партньорът му са успявали да прескочат първия етап от битките за позиции. Най-добрият резултат за Уилямс дотук е 14-о място.
„Когато се опитваш да развиеш болид, най-лесно би било да направиш стандартен тест пред такъв с човешки фактор. Това би било постижимо, ако ставаше дума за експерименти в лаборатория”, коментира Пади Лоу.
„В крайна сметка всичко, което се случва с колите, е дело на реални пилоти. Пилотът е еднакъв по значимост фактор. Неговият ефект влияе върху нашата интерпретация на колата. А всеки пилот е различен.”
„Разполагаме с двама съвсем различни пилоти, които са относително неопитни. Въпреки това сме много доволни от работата, която вършат. От нея не произтичат никакви проблеми и възрастта на пилотите няма да ни отклони от факта, че не сме произвели автомобил, който се представя коректно и така добре, както възнамерявахме”, добави Строл.
Уилямс със сигурност очакваше много повече от настоящия сезон, а до момента е единственият отбор, който няма спечелена точка. На този фон последното 10-о място в класацията при конструкторите е повече от заслужено.
Строл, който при дебюта си през миналия сезон стана най-младият пилот с подиум в историята, сега си партнира с тоталния дебютант Сергей Сироткин. Канадецът стигна до Q2 в Австралия, но оттогава насам нито той, нито партньорът му са успявали да прескочат първия етап от битките за позиции. Най-добрият резултат за Уилямс дотук е 14-о място.
„Когато се опитваш да развиеш болид, най-лесно би било да направиш стандартен тест пред такъв с човешки фактор. Това би било постижимо, ако ставаше дума за експерименти в лаборатория”, коментира Пади Лоу.
„В крайна сметка всичко, което се случва с колите, е дело на реални пилоти. Пилотът е еднакъв по значимост фактор. Неговият ефект влияе върху нашата интерпретация на колата. А всеки пилот е различен.”
„Разполагаме с двама съвсем различни пилоти, които са относително неопитни. Въпреки това сме много доволни от работата, която вършат. От нея не произтичат никакви проблеми и възрастта на пилотите няма да ни отклони от факта, че не сме произвели автомобил, който се представя коректно и така добре, както възнамерявахме”, добави Строл.
CHF | 1 | 2.00413 |
GBP | 1 | 2.2865 |
RON | 10 | 3.93029 |
TRY | 100 | 5.64706 |
USD | 1 | 1.82822 |
Последни новини
- 17:11 Наводненията в Бразилия отнеха живота на 29 души, а 60 са изчезнали
- 16:59 Дейвид Камерън: Украйна има законно право да удря военни цели в Русия
- 16:48 Байдън: Студентите могат да протестират, но не и да правят безредици
- 16:38 Страната, в която няма безработни и просяци, а вместо данъци дават щедри помощи
- 16:26 Дивият чесън - вкусен и ароматен, но с опасни отровни двойници
- 16:15 Липсата на кадри в IT сектора застрашава целите на зеления и дигитален преход в Европа
- 16:03 САЩ преместват военни самолети от ОАЕ в Катар
- 15:53 Учените търсят методи за получаване на по-добри реколти на Марс