Безалкохолна бира за по-бързо възстановяване
Любопитно 04.03.2018 11:41
Ето че най-накрая има доказателство за това, че бирата не създава отпуснат корем, а напротив - помага за по-стегнат такъв. Разбира се, бирата сама по себе си не би могла да направи разлика в талията ни, ако не тренираме, но се оказва, че е страхотна добавка при интензивни тренировки и спорт.
Важно е да споменем, че това важи само за безалкохолната бира, която е един от най-добрите методи за възстановяване на тялото след силно натоварване, твърди проучване на Университета в Мюнхен.
Ключът се крие във фенола, който се съдържа и в обикновената бира. Разликата тук обаче е, че бирата с алкохол по-скоро изтощава и дехидратира тялото, заради диуретичните си свойства, докато безалкохолната има зареждащ и ободряващ ефект.
Фенолът намалява риска от инфекции на дихателните пътища и дори спомага за по-добро дишане, твърдят учените. Той също така служи като противовъзпалително средство и намалява активността на белите кръвни телца с до 20%, като помага на мускулите да се регенерират по-бързо след преумора.
Докато за бирата с алкохол е известно, че намалява имунитета и прекъсва синтеза на определени протеини в тялото, безалкохолната бира има точно обратен ефект - тя стимулира и укрепва имунната система и подхранва организма с енергия, нужна за въпросния синтез.
Учените твърдят, че спортистите могат да пият по повече от литър и половина безалкохолна бира на ден, без да се притесняват от каквито и да е странични ефекти, които обикновено съпровождат обикновената бира - подуване, главоболие, замаяност и всички останали неща, заради които ние, неспортистите, обожаваме напитката от хмел. /lifestyle.bg
Важно е да споменем, че това важи само за безалкохолната бира, която е един от най-добрите методи за възстановяване на тялото след силно натоварване, твърди проучване на Университета в Мюнхен.
Ключът се крие във фенола, който се съдържа и в обикновената бира. Разликата тук обаче е, че бирата с алкохол по-скоро изтощава и дехидратира тялото, заради диуретичните си свойства, докато безалкохолната има зареждащ и ободряващ ефект.
Фенолът намалява риска от инфекции на дихателните пътища и дори спомага за по-добро дишане, твърдят учените. Той също така служи като противовъзпалително средство и намалява активността на белите кръвни телца с до 20%, като помага на мускулите да се регенерират по-бързо след преумора.
Докато за бирата с алкохол е известно, че намалява имунитета и прекъсва синтеза на определени протеини в тялото, безалкохолната бира има точно обратен ефект - тя стимулира и укрепва имунната система и подхранва организма с енергия, нужна за въпросния синтез.
Учените твърдят, че спортистите могат да пият по повече от литър и половина безалкохолна бира на ден, без да се притесняват от каквито и да е странични ефекти, които обикновено съпровождат обикновената бира - подуване, главоболие, замаяност и всички останали неща, заради които ние, неспортистите, обожаваме напитката от хмел. /lifestyle.bg
CHF
|
1 | 2.10463 |
GBP
|
1 | 2.24498 |
RON
|
10 | 3.83729 |
TRY
|
100 | 3.87564 |
USD
|
1 | 1.66355 |
Последни новини
- 22:10 Хороскоп за понеделник, 8 юни 2026 г.
- 19:38 Мълния удари стадо, около 30 крави и телета загинаха
- 19:28 На бъдещата кралица на Норвегия може да й остава година живот
- 19:21 Москва запазва неофициалните си контакти с Киев
- 19:12 Ержан Ебатин: Няма да предам Пеевски, който придаде смисъл на работата на организацията ни
- 19:02 Четири от US военните самолети напуснаха летището в София
- 18:51 Маги Джанаварова: Беше ми трудно в началото да се усетя като майка
- 18:39 Атанас Атанасов с оферта към Радан Кънев да се пенсионират заедно