„Луфтханза“ с ново лого
България 10.02.2018 11:28
Синият жерав в жълт кръг е едно от най-разпознаваните лога в света, въпреки това след 100 години употреба, „Луфтханза“ ще го поднови.
На 8 февруари на летище Франкфурт, Германия и най-голямата европейска авиокомпания (от гледна точка на пътниците) изпратиха обновения си символ на жерав в небето, където той лети вече в продължение на 100 години.
„Можем да кажем, че дизайнът е рисуван на ръка, а не на компютър”, казва Роналд Уайлд, който стои зад новия облик на логото на „Луфтханза“.
Новият дизайн бе представен преди седмица в последния брой на списанието, което носи същото име, както и авиокомпанията, „Луфтханза”. Това е преди всичко промяна на цвета: сивото, което преди се виждаше от долната страна на самолета и двигателя, както и жълтия кръг около жерава, ще бъдат премахнати. Вместо това пътниците ще бъдат посрещнати от тъмносиньо и ярко бяло, когато излизат. Изпълнението е просто, свежо и модерно - в съответствие с желанието за модернизация на авиокомпанията.
Жеравът ще продължи да бъде лого на компанията, което ще бъде приветствано от голяма част от фенове на „Луфтханза“, тъй като птицата е символ от 1918 г. насам. Логото на първата германска авиокомпания е проектирано от графичния дизайнер и архитект Ото Филе. То е адаптирано три пъти от създаването си. /ДВ
На 8 февруари на летище Франкфурт, Германия и най-голямата европейска авиокомпания (от гледна точка на пътниците) изпратиха обновения си символ на жерав в небето, където той лети вече в продължение на 100 години.
„Можем да кажем, че дизайнът е рисуван на ръка, а не на компютър”, казва Роналд Уайлд, който стои зад новия облик на логото на „Луфтханза“.
Новият дизайн бе представен преди седмица в последния брой на списанието, което носи същото име, както и авиокомпанията, „Луфтханза”. Това е преди всичко промяна на цвета: сивото, което преди се виждаше от долната страна на самолета и двигателя, както и жълтия кръг около жерава, ще бъдат премахнати. Вместо това пътниците ще бъдат посрещнати от тъмносиньо и ярко бяло, когато излизат. Изпълнението е просто, свежо и модерно - в съответствие с желанието за модернизация на авиокомпанията.
Жеравът ще продължи да бъде лого на компанията, което ще бъде приветствано от голяма част от фенове на „Луфтханза“, тъй като птицата е символ от 1918 г. насам. Логото на първата германска авиокомпания е проектирано от графичния дизайнер и архитект Ото Филе. То е адаптирано три пъти от създаването си. /ДВ
CHF
|
1 | 2.09943 |
GBP
|
1 | 2.23626 |
RON
|
10 | 3.84197 |
TRY
|
100 | 3.90542 |
USD
|
1 | 1.66894 |
Последни новини
- 21:02 Хороскоп за събота, 20 декември 2025 г.
- 19:33 Безплатното разширение за браузъра Chrome шпионира разговорите ви с ChatGPT
- 19:24 Две нови метростанции отварят врати в Рим
- 19:16 Шесто понижение за годината на основната лихва в Русия
- 19:08 Съдията нареди на Анджелина Джоли да предаде личните си съобщения с адвоката си
- 18:59 Столична община спира строеж на 150-метров небостъргач на бул. "България" със заменка
- 18:52 "Беше като потъващ кораб". Как бе сключена сделката за финансирането на Украйна
- 18:44 CATL внедрява човекоподобни роботи при сглобяването на батерии