Фейсбук дава приоритет на "заслужаващи доверие" източници на новини
България 20.01.2018 10:11
Фейсбук ще започне да дава предимство на "заслужаващи доверие" медии в нюзфийда си в рамките на борбата си срещу "търсенето на сензационното" и "погрешното информиране", заяви изпълнителният директор на компанията Марк Зукърбърг, цитиран от Ройтерс.
Фейсбук има над 2 милиарда потребители месечно и ще ги анкетира, за да определи кои медии заслужават доверие.
От следващата седмица нюзфийдът на Фейсбук ще даде приоритет на "висококачествените новини" над източници, които се ползват с по-ниско доверие, предаде "Фокус".
"Социалните медии позволяват на хората да разпространяват информацията по-бързо от когато и да било досега и ако не се захванем с проблеми като сензационализма, невярната информация и поляризацията, ние ще ги усилим", изтъкна Зукърбърг в свой пост във Фейсбук.
"Вече ще питаме нашите потребители дали познават даден източник на публикуване на новини и дали му имат доверие. Някои медии са смятани за надеждни само от своите читатели или зрители, докато други се ползват с по-голяма степен на обществено доверие, дори от хора, които не ги следят пряко", обясни Зукърбърг, цитиран от Франс прес.
В зависимост от отговорите на потребителите публикации от медии, които са смятани за заслужаващи доверие, ще са по-видими в нюзфийда на Фейсбук.
Фейсбук има над 2 милиарда потребители месечно и ще ги анкетира, за да определи кои медии заслужават доверие.
От следващата седмица нюзфийдът на Фейсбук ще даде приоритет на "висококачествените новини" над източници, които се ползват с по-ниско доверие, предаде "Фокус".
"Социалните медии позволяват на хората да разпространяват информацията по-бързо от когато и да било досега и ако не се захванем с проблеми като сензационализма, невярната информация и поляризацията, ние ще ги усилим", изтъкна Зукърбърг в свой пост във Фейсбук.
"Вече ще питаме нашите потребители дали познават даден източник на публикуване на новини и дали му имат доверие. Някои медии са смятани за надеждни само от своите читатели или зрители, докато други се ползват с по-голяма степен на обществено доверие, дори от хора, които не ги следят пряко", обясни Зукърбърг, цитиран от Франс прес.
В зависимост от отговорите на потребителите публикации от медии, които са смятани за заслужаващи доверие, ще са по-видими в нюзфийда на Фейсбук.
CHF
|
1 | 2.084 |
GBP
|
1 | 2.23907 |
RON
|
10 | 3.84272 |
TRY
|
100 | 3.94687 |
USD
|
1 | 1.6807 |
Последни новини
- 21:02 Драма на протеста в София, издирват две деца
- 21:00 В 25 града в страната се провеждат протести срещу правителството
- 20:34 Пореден протест във Варна
- 20:28 В София арестуваха 30 души са на протеста в София, у някои са открити наркотици
- 19:32 Директен влак, с билет от само 10 евро, ще свързва Амстердам, Берлин и Хамбург
- 19:26 „Ню Йорк Таймс“: Батерията на Тръмп изглежда изтощена!, Той: Този всекидневник е „предателски“
- 19:18 Саркози: В затвора най-нечовешкото насилие беше ежедневна реалност
- 19:10 Принц Уилям: Разводът с Кейт никога няма да бъде опция