Две чаши вино вечер за стройна фигура
Любопитно 19.01.2018 16:01
Да пием две чаши вино преди лягане помага за сваляне на килограми. Тази новина ще се хареса на любителите на виното.
Проучване на Вашингтонския университет и медицинският факултете към Харвард показва, че пиенето на вино и отслабването вървят ръка за ръка. Ето доказателствата:
Това става благодарение на вещество, наречено ресвератрол, което превръща „бялата мазнина“ в „бежова мазнина“, която е по-лесна за изразходване. Тази естествена съставка се намира във виното, гроздето и дребните безкостилкови плодове.
Проучване показва същи, че жени, които пият по две чаши вино на ден, имат 70% по-малък шанс за затлъстяване от тези, които не пият.
Пиенето на вино късно вечер помага и за ограничаване на похапването. Това важи за пиенето само на две чаши вино дневно. /dariknews.bg
Проучване на Вашингтонския университет и медицинският факултете към Харвард показва, че пиенето на вино и отслабването вървят ръка за ръка. Ето доказателствата:
Това става благодарение на вещество, наречено ресвератрол, което превръща „бялата мазнина“ в „бежова мазнина“, която е по-лесна за изразходване. Тази естествена съставка се намира във виното, гроздето и дребните безкостилкови плодове.
Проучване показва същи, че жени, които пият по две чаши вино на ден, имат 70% по-малък шанс за затлъстяване от тези, които не пият.
Пиенето на вино късно вечер помага и за ограничаване на похапването. Това важи за пиенето само на две чаши вино дневно. /dariknews.bg
CHF
|
1 | 2.10463 |
GBP
|
1 | 2.24498 |
RON
|
10 | 3.83729 |
TRY
|
100 | 3.87564 |
USD
|
1 | 1.66355 |
Последни новини
- 08:38 В Министерството на отбраната работят над 4 хил. пенсионери
- 08:31 Експерти откриха незаконни водовземания в "тайния град" в "Баба Алино"
- 00:08 Хороскоп за вторник, 9 юни 2026 г.
- 19:33 Още 4 държави дават фалшиви книжки като бандата на "Калашниците"
- 19:27 Папа Лъв ХІV: Оръжията могат да наложат временна тишина, но не могат да изградят траен мир
- 19:19 Иван Хиновски: Поскъпването на ток и парно от 1 юли ще се отрази негативно върху домакинствата
- 19:15 Проф. Гроздински: Вандалите в Киев унищожиха паметника на великия Булгаков. Напомнят на нацистите
- 19:11 Биков обвини Радев, че е станал рекламно лице на големите търговски вериги