Синди Крауфорд в емблематичен образ 26 години по-късно

Любопитно 12.01.2018 11:02

26-години по-късно Синди Крауфорд отново е лице на Pepsi.

Супермоделът ще пресъздаде култовата реклама на напитката от 1992 г., която отново е предназначена за най-гледаното спортно шоу в света - финалът за Суперкупата по американски футбол.

По време на Супер Боул (Super Bowl) най-големите компании показват специални реклами, които са имиджови и изключително скъпи. В тях обичайно се снимат най-актуалните звезди в момента.

Оригиналът на рекламата, която 51-годишната Синди ще пресъздаде, е отпреди 26 години. Новото видео ще включва 18-годишния й син Пресли, както и кадри на незабравимия Майкъл Джексън. Шоуто Супер Боул ще бъде на 4 февруари. /lifestyle.bg

CHF CHF 1 2.02049
GBP GBP 1 2.28431
RON RON 10 3.93021
TRY TRY 100 5.63146
USD USD 1 1.83594