YouTube влиза в битка с Apple и Spotify
България 08.12.2017 14:43
YouTube планира да пусне платена услуга за стрийминг на музика през март, предава Bloomberg, цитирайки свои източници. Това ще маркира третият опит на компанията-майка Alphabet Inc. да настигне Spotify и Apple.
Новата услуга вероятно ще се хареса на звукозаписната индустрия, която отдавна настоява за повече приходи от YouTube. Warner Music Group, един от трите най-големи лейбъла в света, вече се е съгласила да лицензира музиката си. Водят се разговори с останалите два, както и с концорциум от по-малки, независими лейбъли.
Платените услуги на Spotify и Apple Music маркираха възстановяване на музикалната индустрия, която отново се върна към растеж след две десетилетия на спад. Но звукозаписните компании твърдят, че ръстът може да е още по-голям - особено от YouTube, които те критикуват, че не ги компенсира достатъчно. Повече от милиард души влизат в сайта всеки месец и много от тях го правят, за да слушат музика.
YouTube нямаше същия успех като Apple и Spotify в убеждаването на потребителите да плащат за музика - и не е поради липса на опити. През 2011 г. се появи Goolge Play Music, а през 2014 г. - YouTube Music Key, което по-късно се превърна в YouTube Red, като добави възможност за гледане и на видео без реклами срещу месечна такса./money.bg
Новата услуга вероятно ще се хареса на звукозаписната индустрия, която отдавна настоява за повече приходи от YouTube. Warner Music Group, един от трите най-големи лейбъла в света, вече се е съгласила да лицензира музиката си. Водят се разговори с останалите два, както и с концорциум от по-малки, независими лейбъли.
Платените услуги на Spotify и Apple Music маркираха възстановяване на музикалната индустрия, която отново се върна към растеж след две десетилетия на спад. Но звукозаписните компании твърдят, че ръстът може да е още по-голям - особено от YouTube, които те критикуват, че не ги компенсира достатъчно. Повече от милиард души влизат в сайта всеки месец и много от тях го правят, за да слушат музика.
YouTube нямаше същия успех като Apple и Spotify в убеждаването на потребителите да плащат за музика - и не е поради липса на опити. През 2011 г. се появи Goolge Play Music, а през 2014 г. - YouTube Music Key, което по-късно се превърна в YouTube Red, като добави възможност за гледане и на видео без реклами срещу месечна такса./money.bg
CHF
|
1 | 2.10599 |
GBP
|
1 | 2.24061 |
RON
|
10 | 3.84295 |
TRY
|
100 | 3.87452 |
USD
|
1 | 1.65945 |
Последни новини
- 19:34 Столична община удължава договорите за сметопочистване в девет района
- 19:24 Осъдиха на 15 години затвор бившия премиер на Малайзия за корупция и пране на пари
- 19:12 Кои са най-богатите градове в света през 2025 година
- 19:01 Евгений Михайлов за напуйчените ПП-ДБ: Сега ли се сетихте за жертвите на т.нар.Възродителен процес?
- 18:51 Нападател намушка и заля с белина най-малко 15 души в японски завод
- 18:28 Корупционен скандал преди срещата с Тръмп: НАБУ разкри ОПГ с участие на близки до Зеленски депутати
- 18:17 Бази и хижи в Осоговската планина останаха без ток, осигурени са им генератори
- 18:06 Как пътешествията и приключенията ни лекуват?