Google и Facebook държат 84% от световната дигитална реклама
България 04.12.2017 15:37
ИТ гигантите Google и Facebook ще получат 84% от средствата, похарчени за дигитална реклама в света (без Китай) през 2017 година. Това се посочва в анализа на агенцията GroupM, която принадлежи на рекламния концерн WPP.
Според прогнозата на агенцията през 2018 годишно обемът на глобалните разходи за реклама ще нараснат с 4,3%, достигайки $23 милиарда. При това растежа ще се осигури главно от сегмента на дигиталната реклама.
Очаква се, разходите за телевизионна реклама да се повишат следващата година с 2,2%, а на дигиталната - с 11,3%. Освен това обемът на разходите за реклама в онлайн медиите през 2017 година вече ще превиши тези за телевизионните рекламни клипове в 17 страни по света, включително Великобритания и Германия.
Но между другото, в последно време все повече големи компании изразяват недоволство от недостатъчния контрол върху съдържането на онлайн сайтовете, в които се показват техните реклами.
Така например компании като Diageo, Mars, HP, Deutsche Bank и Mondelez отказаха да сътрудничат даже с популярния YouTube, принадлежащ на Google. Причината е, че техни реклами се появяват задно с видеоклипове с непристойно съдържание, пише Interfax. /money.bg
Според прогнозата на агенцията през 2018 годишно обемът на глобалните разходи за реклама ще нараснат с 4,3%, достигайки $23 милиарда. При това растежа ще се осигури главно от сегмента на дигиталната реклама.
Очаква се, разходите за телевизионна реклама да се повишат следващата година с 2,2%, а на дигиталната - с 11,3%. Освен това обемът на разходите за реклама в онлайн медиите през 2017 година вече ще превиши тези за телевизионните рекламни клипове в 17 страни по света, включително Великобритания и Германия.
Но между другото, в последно време все повече големи компании изразяват недоволство от недостатъчния контрол върху съдържането на онлайн сайтовете, в които се показват техните реклами.
Така например компании като Diageo, Mars, HP, Deutsche Bank и Mondelez отказаха да сътрудничат даже с популярния YouTube, принадлежащ на Google. Причината е, че техни реклами се появяват задно с видеоклипове с непристойно съдържание, пише Interfax. /money.bg
CHF
|
1 | 2.09898 |
GBP
|
1 | 2.23268 |
RON
|
10 | 3.8428 |
TRY
|
100 | 3.90089 |
USD
|
1 | 1.66994 |
Последни новини
- 18:59 Чорбанов припомни унизителен момент: Ген. Атанасов се молеше на Борисов да не разваля сглобката
- 18:47 Водещите на „Тази сутрин“ са безпристрастни журналисти, колкото аз съм безпристрастен анализатор
- 18:36 Гроздан Караджов: Закъснелият влак на ПП-ДБ забави собствената им реформа в БДЖ
- 18:24 Защо Мария Цънцарова настъпи мотиката?
- 18:12 Седем слона загинаха при железопътна катастрофа в Индия
- 18:02 Захарова се присмя на думите на Зеленски, че "Путиновците са много": Спри да употребяваш!
- 17:50 Юристите на Весела Лечева: Правен абсурд - законността на избора ѝ вече е потвърдена от съда
- 17:39 Николай Петров: През 2027-2028 ще бъде отворен първият самостоятелен магазин за хората