Вегетарианската диета е най-добра за отслабване
Любопитно 30.09.2017 10:39
Ако досега сте залагали на диета с протеини и зеленчуци като един от най-успешните начини за отслабване, вече е време да промените това.
Експертите са категорични, че вегетарианската храна е това, което помага за най-ефикасното намаляване на теглото и редуциране на вътремускулните мазнини, като едновременно с това се подобрява метаболизма и се намаляват високите нива на кръвна захар.
Ново изследване сред 74 души с диабет тип 2 показало, че що се отнася до намаляване на телесното тегло, вегетарианската диета е близо 2 пъти по-ефикасна. Участниците са отслабнали с близо 7 кг, докато хората на нискокалорична протеинова диета са отбелязали -3,5 кг на кантара. Резултатите от изследването са публикувани в Journal of the American College of Nutrition.
Добавете тези ядки към диетата си и отслабвайте
Участниците, които били на вегетариански хранителен режим, са приемали най-вече зеленчуци, плодове, зърнени храни и ядки. От животинските продукти те са консумирали единствено по едно нискомаслено кисело мляко дневно.
“Вегетарианският хранителен режим доказа, че е най-ефикасната диета за намаляване на телесното тегло. Показахме също, че вегетарианската диета е по-ефикасна за намаляване на вътремускулните мазнини и подобряване на метаболизма. Получените резултати са важни за хората, които се опитват да отслабнат, включително за засегнатите от метаболитен синдром и/или диабет тип 2,” заявява д-р Хана Кахлеова от американския Лекарски комитет за отговорна медицина.
Защо трябва да ядем кисело мляко по време на диета
Тя допълва, че е изследвана мастната тъкан в бедрата на участниците, за да се установи при коя диета как се влияе тя. За целта учените използвали ядреномагнитен резонанс. Констатирано е, че двете диети водят до сходно намаляване на подкожните мазнини, но субфасциалните и вътремускулните мазнини са намалени единствено под въздействието на вегетарианската диета. /missbloom.bg
Експертите са категорични, че вегетарианската храна е това, което помага за най-ефикасното намаляване на теглото и редуциране на вътремускулните мазнини, като едновременно с това се подобрява метаболизма и се намаляват високите нива на кръвна захар.
Ново изследване сред 74 души с диабет тип 2 показало, че що се отнася до намаляване на телесното тегло, вегетарианската диета е близо 2 пъти по-ефикасна. Участниците са отслабнали с близо 7 кг, докато хората на нискокалорична протеинова диета са отбелязали -3,5 кг на кантара. Резултатите от изследването са публикувани в Journal of the American College of Nutrition.
Добавете тези ядки към диетата си и отслабвайте
Участниците, които били на вегетариански хранителен режим, са приемали най-вече зеленчуци, плодове, зърнени храни и ядки. От животинските продукти те са консумирали единствено по едно нискомаслено кисело мляко дневно.
“Вегетарианският хранителен режим доказа, че е най-ефикасната диета за намаляване на телесното тегло. Показахме също, че вегетарианската диета е по-ефикасна за намаляване на вътремускулните мазнини и подобряване на метаболизма. Получените резултати са важни за хората, които се опитват да отслабнат, включително за засегнатите от метаболитен синдром и/или диабет тип 2,” заявява д-р Хана Кахлеова от американския Лекарски комитет за отговорна медицина.
Защо трябва да ядем кисело мляко по време на диета
Тя допълва, че е изследвана мастната тъкан в бедрата на участниците, за да се установи при коя диета как се влияе тя. За целта учените използвали ядреномагнитен резонанс. Констатирано е, че двете диети водят до сходно намаляване на подкожните мазнини, но субфасциалните и вътремускулните мазнини са намалени единствено под въздействието на вегетарианската диета. /missbloom.bg
CHF
|
1 | 2.10463 |
GBP
|
1 | 2.24498 |
RON
|
10 | 3.83729 |
TRY
|
100 | 3.87564 |
USD
|
1 | 1.66355 |
Последни новини
- 00:08 Хороскоп за вторник, 9 юни 2026 г.
- 19:33 Още 4 държави дават фалшиви книжки като бандата на "Калашниците"
- 19:27 Папа Лъв ХІV: Оръжията могат да наложат временна тишина, но не могат да изградят траен мир
- 19:19 Иван Хиновски: Поскъпването на ток и парно от 1 юли ще се отрази негативно върху домакинствата
- 19:15 Проф. Гроздински: Вандалите в Киев унищожиха паметника на великия Булгаков. Напомнят на нацистите
- 19:11 Биков обвини Радев, че е станал рекламно лице на големите търговски вериги
- 19:06 Гръмотевична буря се очаква в Мексико Сити по време на откриването на Мондиала
- 19:03 Доц. д-р Десислава Калчева, Фискален съвет: Необходима е фискална децентрализация на общините