"Гугъл" е най-скъпият бранд в света за 2017 година
Наука 06.06.2017 11:44
"Гугъл", "Епъл", "Майкрософт, "Амазон и "Фейсбук" оформят заедно челната петица на най-скъпите брандове в света за 2017 година. Това посочва съвместният годишен доклад на британските компании WPP и "Кантар Миуорд Броун", озаглавен BrandZ Top Global 100.
И тази година тримата медалисти остават непроменени, но пък "Амазон" регистрира най-голям скок от тях - само за година марката на Безос е успяла да се изкачи от седмо до четвърто място, увеличавайки приходите си с близо 50млн. долара. Общата печалба на петте водещи компании пък съставлява 25% от общите доходите на всички останали 100 бранда, включени в класацията.
"В класацията доминират интернет гиганти, които работят на световно ниво още от първия си ден и са изградени на базата на мощна, новаторска платформа", коментира резултатите ръководителят на BrandZ от "Кантар Миуорд Броун" - Питър Уолш.
За да достигнат до финалното класиране, аналитиците са интервюирали нагласите на над 3 млн. клиенти от всяка точка на света и тяхното мнение относно 120 хил. марки от 50 страни по света. Различните финансови и бизнес показатели също са били взети предвид при оценката.
Основата през 1971 година WPP работи в сферата на рекламата и връзките с обществеността. Тя притежава и фирмата "Кантар Миуорд Броун", която се занимава с маркетингови проучвания и предоставя консултантски услуги в областта на брандинг стратегия, разработката и оптимизацията на рекламата и изучаването на пазарната стойност на марката. /БГНЕС
И тази година тримата медалисти остават непроменени, но пък "Амазон" регистрира най-голям скок от тях - само за година марката на Безос е успяла да се изкачи от седмо до четвърто място, увеличавайки приходите си с близо 50млн. долара. Общата печалба на петте водещи компании пък съставлява 25% от общите доходите на всички останали 100 бранда, включени в класацията.
"В класацията доминират интернет гиганти, които работят на световно ниво още от първия си ден и са изградени на базата на мощна, новаторска платформа", коментира резултатите ръководителят на BrandZ от "Кантар Миуорд Броун" - Питър Уолш.
За да достигнат до финалното класиране, аналитиците са интервюирали нагласите на над 3 млн. клиенти от всяка точка на света и тяхното мнение относно 120 хил. марки от 50 страни по света. Различните финансови и бизнес показатели също са били взети предвид при оценката.
Основата през 1971 година WPP работи в сферата на рекламата и връзките с обществеността. Тя притежава и фирмата "Кантар Миуорд Броун", която се занимава с маркетингови проучвания и предоставя консултантски услуги в областта на брандинг стратегия, разработката и оптимизацията на рекламата и изучаването на пазарната стойност на марката. /БГНЕС
CHF | 1 | 2.00105 |
GBP | 1 | 2.27568 |
RON | 10 | 3.93076 |
TRY | 100 | 5.62834 |
USD | 1 | 1.83027 |
Последни новини
- 19:32 Арестуваха 15 българи за производство на нелегални цигари в Испания
- 19:15 Малките земеделски стопани получават близо 10 млн. лв. за Кампания 2023
- 19:05 ОУ „Христо Ботев“ във Варна организира Ден на отворените врати
- 18:46 Били Айлиш разказа за своята бисексуалност и разкри: Винаги съм искала да напъхам лицето си във...
- 18:33 Първият в света редактор на човешка ДНК с изкуствен интелект е факт
- 18:21 Чанинг Тейтъм в ролята на зъл милиардер
- 18:09 Сделките с недвижими имоти в Европа се сринаха до най-ниските нива от 13 години
- 17:57 „Европа може да умре“: Макрон със знакова реч и призив за укрепване на отбраната