Google разработва филтър за блокиране на неприятните реклами
България 24.04.2017 13:22
До няколко седмици търсачката Google ще е готова с филтъра си, който ще блокира реклами в браузъра Chrome, съобщи “Уолстрийт джърнъл”.
Функцията може да бъде включена по подразбиране в Chrome и ще филтрира определени видове онлайн реклама. Целта е да се ограничат неприятните изживявания на потребителите, като например автоматично пускане на видеореклама със звук или досадни повторения.
Тъй като информацията все още не е потвърдена официално от Google, засега не е ясно дали търсачката ще завърши плана си докрай и ще го пусне в действие.
Ако все пак проработи, неприемливите видове реклама ще бъдат дефинирани от американското Сдружение за по-добра реклама. Тази група представи списък с рекламни стандарти през март. Според тях неприемливи са т.нар. реклами pop-ups. Те стартират автоматично видеореклами със звук и реклами на цял екран преди зареждането на начална страница с таймер за обратно броене.
Най-рестриктивна е идеята Google да блокира не само конкретна дразнеща реклама, но и всички останали търговски съобщения в сайта, който я пуска.
Въпреки опасенията, че рекламните приходи на Google могат да намалеят, целта на търсачката е да се защити. Със своя филтър тя ще се опита да спре навлизането на чужди приложения за блокиране на реклами, които нарастват лавинообразно. Някои дори събират такси от рекламодателите, за да пропускат тяхната реклама.
Функцията може да бъде включена по подразбиране в Chrome и ще филтрира определени видове онлайн реклама. Целта е да се ограничат неприятните изживявания на потребителите, като например автоматично пускане на видеореклама със звук или досадни повторения.
Тъй като информацията все още не е потвърдена официално от Google, засега не е ясно дали търсачката ще завърши плана си докрай и ще го пусне в действие.
Ако все пак проработи, неприемливите видове реклама ще бъдат дефинирани от американското Сдружение за по-добра реклама. Тази група представи списък с рекламни стандарти през март. Според тях неприемливи са т.нар. реклами pop-ups. Те стартират автоматично видеореклами със звук и реклами на цял екран преди зареждането на начална страница с таймер за обратно броене.
Най-рестриктивна е идеята Google да блокира не само конкретна дразнеща реклама, но и всички останали търговски съобщения в сайта, който я пуска.
Въпреки опасенията, че рекламните приходи на Google могат да намалеят, целта на търсачката е да се защити. Със своя филтър тя ще се опита да спре навлизането на чужди приложения за блокиране на реклами, които нарастват лавинообразно. Някои дори събират такси от рекламодателите, за да пропускат тяхната реклама.
CHF | 1 | 2.01778 |
GBP | 1 | 2.2902 |
RON | 10 | 3.93068 |
TRY | 100 | 5.65181 |
USD | 1 | 1.83853 |
Последни новини
- 11:59 Тръмп посрещна полския президент Анджей Дуда и го обяви за свой приятел
- 11:47 Първа обществена проява на принц Уилям след диагнозата рак на съпругата му Кейт
- 11:38 Путин призова жителите на засегнатите от засегнатите от потопа в Сибир да се евакуират
- 11:27 "Майкрософт" засече руски онлайн пропагандатори, прицелени в изборите в САЩ
- 11:19 Управителят на БНБ: България ще влезе в еврозоната по-късно през 2025 г.
- 11:16 Пленкович спечели за трети пореден път изборите в Хърватия, но не може да управлява без коалиция
- 11:13 Даниел Митов: Готов съм да поема МВнР, разочарован съм от ПП
- 11:07 Масова сеч на здрави дървета в центъра на Добрич