Поколението Z - най-голямото предизвикателство за рекламодателите
България 15.01.2017 13:05
Тинейджърите са по-склонни да пропускат реклами и да ползват софтуер за блокирането им, в сравнение с по-възрастните
По-младите потребители вероятно ще са една от най-трудните групи, към които да се насочва реклама, тъй като вниманието им се задържа по-кратко, а и имат по-висока склонност да избягват рекламите, сочи нов доклад, цитиран от CNBC, пише investor.bg.
Поколението Z, или тези, които сега са на възраст между 16 и 19 години, търси хумористични реклами, предпочита да си сътрудничи с марките и иска да гледат видеа, които са с дължина под 10 секунди според проучването “AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z” на Kantar Millward Brown. В рамките му са интервюирани близо 24 хил. души на възраст от 16 до 49 години от 39 страни.
Най-голямо предизвикателство от всичко е фактът, че е те избягват рекламите - 69% от тях го правят, спрямо 50% в глобален мащаб.
За да достигнат до тези потребители, марките трябва да използват по-скоро чувство за хумор, отколкото известни личности, в своите реклами. Поколението Z е три пъти по-вероятно да откликне на забавна реклама, като също така иска музика и добра история в нея.
От гледна точка на блокирането на дигиталните реклами, тези хора са по-склонни да свалят подобен софтуер в САЩ според доклада. Блокирането на реклами става все по-голям проблем за марките, като 309 млн. души ползват услуги за блокиране само в мобилната мрежа според статистики на PageFair от май 2016 г.
Тези тинейджъри е по-вероятно да избягват онлайн рекламите и са по-малко толерантни към тях от по-възрастните поколения, като премахват рекламите три секунди по-рано от Поколението X (хората между 35 и 40 години). 69% от респондентите, представители на Поколението Z, твърдят, че харесват реклами, които могат да пропуснат, в сравнение с 56% от Поколението X.
Докладът предполага, че по-голямата креативност може да помогне за избягването на това.
“Купуването на съдържание, което не може да бъде пропуснато, не е възможност, която се препоръчва”, сочи докладът. Според него всичко това може да доведе до момент, в който повече хора ще започнат да си инсталират софтуер за блокиране на реклами.
Друг важен факт е, че това поколение е силно зависимо от мобилните телефони и познава добре дигиталния свят, тъй като винаги е било част от него. Голямото разнообразие от медийни канали прави по-трудно за марките да стигат до въпросните потребители, а рекламодателите са по-възрастни от Поколението Z, към което трябва да насочват рекламите си, което също е проблем. /24chasa.bg
По-младите потребители вероятно ще са една от най-трудните групи, към които да се насочва реклама, тъй като вниманието им се задържа по-кратко, а и имат по-висока склонност да избягват рекламите, сочи нов доклад, цитиран от CNBC, пише investor.bg.
Поколението Z, или тези, които сега са на възраст между 16 и 19 години, търси хумористични реклами, предпочита да си сътрудничи с марките и иска да гледат видеа, които са с дължина под 10 секунди според проучването “AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z” на Kantar Millward Brown. В рамките му са интервюирани близо 24 хил. души на възраст от 16 до 49 години от 39 страни.
Най-голямо предизвикателство от всичко е фактът, че е те избягват рекламите - 69% от тях го правят, спрямо 50% в глобален мащаб.
За да достигнат до тези потребители, марките трябва да използват по-скоро чувство за хумор, отколкото известни личности, в своите реклами. Поколението Z е три пъти по-вероятно да откликне на забавна реклама, като също така иска музика и добра история в нея.
От гледна точка на блокирането на дигиталните реклами, тези хора са по-склонни да свалят подобен софтуер в САЩ според доклада. Блокирането на реклами става все по-голям проблем за марките, като 309 млн. души ползват услуги за блокиране само в мобилната мрежа според статистики на PageFair от май 2016 г.
Тези тинейджъри е по-вероятно да избягват онлайн рекламите и са по-малко толерантни към тях от по-възрастните поколения, като премахват рекламите три секунди по-рано от Поколението X (хората между 35 и 40 години). 69% от респондентите, представители на Поколението Z, твърдят, че харесват реклами, които могат да пропуснат, в сравнение с 56% от Поколението X.
Докладът предполага, че по-голямата креативност може да помогне за избягването на това.
“Купуването на съдържание, което не може да бъде пропуснато, не е възможност, която се препоръчва”, сочи докладът. Според него всичко това може да доведе до момент, в който повече хора ще започнат да си инсталират софтуер за блокиране на реклами.
Друг важен факт е, че това поколение е силно зависимо от мобилните телефони и познава добре дигиталния свят, тъй като винаги е било част от него. Голямото разнообразие от медийни канали прави по-трудно за марките да стигат до въпросните потребители, а рекламодателите са по-възрастни от Поколението Z, към което трябва да насочват рекламите си, което също е проблем. /24chasa.bg
CHF | 1 | 2.02049 |
GBP | 1 | 2.28431 |
RON | 10 | 3.93021 |
TRY | 100 | 5.63146 |
USD | 1 | 1.83594 |
Последни новини
- 22:04 Хороскоп за събота, 20 април 2024 г.
- 21:21 НС реши: Министърът на енергетиката да предоговори газовото споразумение с "Боташ"
- 21:14 2 май ще е неучебен за всички ученици в страната
- 19:37 Блинкен обвини Китай, че помага на Русия във войната в Украйна
- 19:26 Гърция спаси 198 плажа от концесионери, чадъри и шезлонги
- 19:17 Сидни Суини отговори на критиките, че "не е красива и талантлива"
- 19:08 Младши сержант е осъден окончателно на 7 години затвор за убийство на полицай в Пловдив
- 18:58 ЦИК реши: Велин Жеков от ГЕРБ – СДС отново ще е шеф на РИК – Варна