Това са деветте най-големи марки за луксозни стоки

България 24.09.2016 10:51

Въпреки че забавянето на китайската икономика удари пазара на луксозни стоки, големите лидери в сектора продължават да правят значителни продажби, благодарение на бранда си. Все по-голямо значение за тези компании придобива онлайн търговията.

Анализаторите от PMX Agency посочват в своя класация кои са най-успешните луксозни марки в интернет продажбите. Те отчитат посещенията на сайтовете им, търсенето на брандовете в интернет и популярността им в социалните мрежи.

Онлайн търговията има голям принос за приходите от 282 милиарда долара на пазара за миналата година. И все пак едва 9 компании държат 76,7% от пазара. Ето кои са те:

9. Louboutin: 1,8%;

8. Hermes: 2,1%;

7. Burberry: 4,1%;

6. Chanel: 4,2%;

5. Gucci: 5,3%;

4. Louis Vuitton: 9,5%;

3. Coach: 12%;

2. Michael Kors: 18,5%;

1. Ralph Lauren: 19,2%. /money.bg
CHF CHF 1 1.9984
GBP GBP 1 2.28811
RON RON 10 3.93061
TRY TRY 100 5.63567
USD USD 1 1.82481