Пазарът на свързаните устройства следва непозната досега логика
Наука 16.09.2016 17:16
Пазарът на свързаните в електронна мрежа устройства, който избухна миналата година, вероятно ще забави своя ръст през тази. Потребителите се колебаят дали да купуват нови неща, сочи проучване, публикувано в четвъртък и цитирано от АФП.
През 2016 година продажбите на тези аксесоари („wearables” на английски) би трябвало да се увеличат с 29,4% до около 103 милиона, предвижда изследователската агенция IDC.
Те са се увеличили през 2015 година със 171%, благодарение на умния часовник на „Епъл” (Apple Watch) и други свързани предмети в областта на спорта или здравеопазването.
Базовите аксесоари, които не са свързани с други приложения, ще направят лъвски скок с 80,9 милиона продадени броя през тази година, според IDC.
Обратно на тях, продажбите на свързаните часовници няма да се увеличат повече от 3,9% заради забавянето на последния модел Apple Watch, който излиза на пазара в петък.
Анализаторът на IDC Рамон Ламас предвижда по-малко неравномерно и по-силно нарастване, когато излязат новите модели на тези устройства. То (нарастването) може да дойде и от свързаните визуални устройства, които ще стартират с развитието на виртуалната реалност и свързаните с облеклото на хората (възможност за изобразяване на различни картини, включително движещи се, върху облекло и обувки, бел.ред.)
БГНЕС припомня, че през април от консултантската фирма „Аксенчър” публикуваха доклад с анализи на тенденции за тази година и сред 10-те главни промени за интернет на свързаните предмети имаше две позиции. Според доклада тази нова свързана среда дълбоко е променила начинът ни да консумираме.
С интернет на нещата и интелигентните вещи, които тотално проникват в интимното ни пространство, за да разгадаят и отговорят на нашите нужди в реално време, ние сме вече непрекъснати потребители. Този нов начин на потребление слага края на масовия маркетинг и навлиза в зоната на индивидуализирания маркетинг, приспособен към специфичните нужди на всеки.
И тъй като умните обекти ще знаят всичко за нас, за нашето здравословно състояние, за съдържанието на нашия хладилник, като се премине през качеството на въздуха, който дишаме, възниква и въпросът за етиката и зачитането на личния живот, защото гражданите са наясно с опасностите, които създават новите технологии в посока на масовия шпионаж. /БГНЕС
През 2016 година продажбите на тези аксесоари („wearables” на английски) би трябвало да се увеличат с 29,4% до около 103 милиона, предвижда изследователската агенция IDC.
Те са се увеличили през 2015 година със 171%, благодарение на умния часовник на „Епъл” (Apple Watch) и други свързани предмети в областта на спорта или здравеопазването.
Базовите аксесоари, които не са свързани с други приложения, ще направят лъвски скок с 80,9 милиона продадени броя през тази година, според IDC.
Обратно на тях, продажбите на свързаните часовници няма да се увеличат повече от 3,9% заради забавянето на последния модел Apple Watch, който излиза на пазара в петък.
Анализаторът на IDC Рамон Ламас предвижда по-малко неравномерно и по-силно нарастване, когато излязат новите модели на тези устройства. То (нарастването) може да дойде и от свързаните визуални устройства, които ще стартират с развитието на виртуалната реалност и свързаните с облеклото на хората (възможност за изобразяване на различни картини, включително движещи се, върху облекло и обувки, бел.ред.)
БГНЕС припомня, че през април от консултантската фирма „Аксенчър” публикуваха доклад с анализи на тенденции за тази година и сред 10-те главни промени за интернет на свързаните предмети имаше две позиции. Според доклада тази нова свързана среда дълбоко е променила начинът ни да консумираме.
С интернет на нещата и интелигентните вещи, които тотално проникват в интимното ни пространство, за да разгадаят и отговорят на нашите нужди в реално време, ние сме вече непрекъснати потребители. Този нов начин на потребление слага края на масовия маркетинг и навлиза в зоната на индивидуализирания маркетинг, приспособен към специфичните нужди на всеки.
И тъй като умните обекти ще знаят всичко за нас, за нашето здравословно състояние, за съдържанието на нашия хладилник, като се премине през качеството на въздуха, който дишаме, възниква и въпросът за етиката и зачитането на личния живот, защото гражданите са наясно с опасностите, които създават новите технологии в посока на масовия шпионаж. /БГНЕС
CHF | 1 | 2.00105 |
GBP | 1 | 2.27568 |
RON | 10 | 3.93076 |
TRY | 100 | 5.62834 |
USD | 1 | 1.83027 |
Последни новини
- 19:15 Малките земеделски стопани получават близо 10 млн. лв. за Кампания 2023
- 19:05 ОУ „Христо Ботев“ във Варна организира Ден на отворените врати
- 18:46 Били Айлиш разказа за своята бисексуалност и разкри: Винаги съм искала да напъхам лицето си във...
- 18:33 Първият в света редактор на човешка ДНК с изкуствен интелект е факт
- 18:21 Чанинг Тейтъм в ролята на зъл милиардер
- 18:09 Сделките с недвижими имоти в Европа се сринаха до най-ниските нива от 13 години
- 17:57 „Европа може да умре“: Макрон със знакова реч и призив за укрепване на отбраната
- 17:46 ЕК: Украйна, Бразилия и Великобритания заемат водещите места във вноса на храни в ЕС