КИА оглави Топ 3 на най-желаните автомобили в САЩ
България 25.06.2016 15:42
Стремително развиващият се корейски автомобилен производител е първият нелуксозен бранд, който оглави проучването за качество (IQS) за последните 27 години
Докладът анализира мнението на собственици за период от 90 дни след покупката на автомобила. Оплакванията за КИА са минимални в сравнение с останалите марки, които се предлагат на американския пазар
Спортидж и Соул са номинирани за най-добрите модели в съответния сегмент; още 3 модела с марка КИА са в топ 3 на най-желаните автомобили в Съединените щати, пише auto-press.net.
Американската асоциация J.D. Power позиционира марката на първо място след проведено проучването за качество (IQS) между общо 33 автомобилни марки. КИА дължи успеха си предимно на бестселърите Спортидж и Соул, които се представиха с топ резултати в респективните категории, докато Рио, Форте и Соренто се подредиха в челната тройка в съответния сегмент.
След като продажбите на КИА в Америка стремително нараснаха през последните 4 година. и надхвърлиха 600 000 единици годишно, логично марката получи своята отлична оценка в годишния доклад на J.D. Power.
КИА влезе в топ 10 през 2013 г., а благодарение на отличията за Соул и Спортидж в съответните категории, марката се изкачи до 6-то място в класацията през 2014 година. Миналата година КИА зае престижното второ място след проведено проучването за качество.
Годишният доклад на J.D. Power анализира мнението на автомобилните потребители в 26 сегмента. IQS оценява удовлетворение от управлението, двигатели и трансмисии и проблеми, свързани с качеството за период от 90 дни след покупката на автомобила./money.bg
Докладът анализира мнението на собственици за период от 90 дни след покупката на автомобила. Оплакванията за КИА са минимални в сравнение с останалите марки, които се предлагат на американския пазар
Спортидж и Соул са номинирани за най-добрите модели в съответния сегмент; още 3 модела с марка КИА са в топ 3 на най-желаните автомобили в Съединените щати, пише auto-press.net.
Американската асоциация J.D. Power позиционира марката на първо място след проведено проучването за качество (IQS) между общо 33 автомобилни марки. КИА дължи успеха си предимно на бестселърите Спортидж и Соул, които се представиха с топ резултати в респективните категории, докато Рио, Форте и Соренто се подредиха в челната тройка в съответния сегмент.
След като продажбите на КИА в Америка стремително нараснаха през последните 4 година. и надхвърлиха 600 000 единици годишно, логично марката получи своята отлична оценка в годишния доклад на J.D. Power.
КИА влезе в топ 10 през 2013 г., а благодарение на отличията за Соул и Спортидж в съответните категории, марката се изкачи до 6-то място в класацията през 2014 година. Миналата година КИА зае престижното второ място след проведено проучването за качество.
Годишният доклад на J.D. Power анализира мнението на автомобилните потребители в 26 сегмента. IQS оценява удовлетворение от управлението, двигатели и трансмисии и проблеми, свързани с качеството за период от 90 дни след покупката на автомобила./money.bg
CHF | 1 | 1.99738 |
GBP | 1 | 2.28285 |
RON | 10 | 3.93045 |
TRY | 100 | 5.61254 |
USD | 1 | 1.82447 |
Последни новини
- 12:01 Тошко Йорданов: Ще внесем доклада от комисията за митниците в прокуратурата
- 11:54 На първо четене: Депутатите приеха единодушно промени в Закона за хазарта
- 11:52 Общинските спортни обекти ще работят с променен график по време на майските празници
- 11:47 ЦИК отказа участието на „Атака“ на изборите на 9 юни
- 11:42 Bnews: Соченият за контрабандист Марин Димитров на парти с Румен Радев
- 11:41 Двоен стандарт: Не е излизала нито една снимка на Бойко Борисов с пачки. Да обвинят чекмеджето?
- 11:39 Първи арест на министър на Зеленски по обвинение за кражба на държавна земя за $7 млн.
- 11:37 AP: Украинските сили спряха да използват танкове "Abrams" заради уязвимостта им от руски дронове