Пазарът на смартфони в България има нов лидер
България 28.05.2016 16:41
Пазарът на смартфони в България вече има нов лидер.
Според последното проучване на IDC, Lenovo е завоювал лидерската позиция в бизнеса със смартфони в страната с 26,4% пазарен дял на база внесени устройства в страната през първото календарно тримесечие на 2016 година, което обхваща месеците от януари до март.
Данните се основават на задълбочени проучвания в сферата на мобилните устройства, а информацията преминава през представителен аналитичен процес за достоверност.
Lenovo е на българския пазар от септември 2014 година, когато представи и първите си смартфони у нас. Още в края на годината тогава от компанията се похвалиха с двуцифрен пазарен дял.
Стратегията на производителя отначало предвиждаше позициониране в ниския и средния ценови клас, където се оказва и най-голямото търсене.
Днес Lenovo вече гледа и към премиум класа с новите Moto устройства, които бяха представени в Археологическия музей през април. Припомняме ви, че Lenovo придоби Motorola от Google през 2014-та година за сумата от $2,91 милиарда.
“Изключително съм щастлив, че България е една от първите държави в света, в които Lenovo завоюва лидерска позиция и във смартфон сегмента. По този начин България и българският екип получават подкрепа и доверие да представят и занапред първи в Европа новите модели на компанията.”, коментира резултатите Владислав Иванов, лидер на смартфон бизнеса на Lenovo за Югоизточна Европа./money.bg
Според последното проучване на IDC, Lenovo е завоювал лидерската позиция в бизнеса със смартфони в страната с 26,4% пазарен дял на база внесени устройства в страната през първото календарно тримесечие на 2016 година, което обхваща месеците от януари до март.
Данните се основават на задълбочени проучвания в сферата на мобилните устройства, а информацията преминава през представителен аналитичен процес за достоверност.
Lenovo е на българския пазар от септември 2014 година, когато представи и първите си смартфони у нас. Още в края на годината тогава от компанията се похвалиха с двуцифрен пазарен дял.
Стратегията на производителя отначало предвиждаше позициониране в ниския и средния ценови клас, където се оказва и най-голямото търсене.
Днес Lenovo вече гледа и към премиум класа с новите Moto устройства, които бяха представени в Археологическия музей през април. Припомняме ви, че Lenovo придоби Motorola от Google през 2014-та година за сумата от $2,91 милиарда.
“Изключително съм щастлив, че България е една от първите държави в света, в които Lenovo завоюва лидерска позиция и във смартфон сегмента. По този начин България и българският екип получават подкрепа и доверие да представят и занапред първи в Европа новите модели на компанията.”, коментира резултатите Владислав Иванов, лидер на смартфон бизнеса на Lenovo за Югоизточна Европа./money.bg
CHF | 1 | 2.00105 |
GBP | 1 | 2.27568 |
RON | 10 | 3.93076 |
TRY | 100 | 5.62834 |
USD | 1 | 1.83027 |
Последни новини
- 23:12 23 партии и 11 коалиции подадоха документи в ЦИК за участие в изборите на 9 юни
- 22:53 Хороскоп за четвъртък, 25 април 2024 г.
- 19:36 Попфолк певицата Глория е катастрофирала в Кресненското дефиле
- 19:26 Най-голямата германска оръжейна компания получи поръчка от Бундесвера за €400 млн.
- 19:17 Българи взеха златен медал на Международното студентско състезание по програмиране (ICPC)
- 19:09 Засега няма риск у нас работни места да бъдат заети от изкуствен интелект
- 18:57 Криси от Ергенът 3 - участничката, която качи 9 кг по време на участието си в риалитито
- 18:46 Надрусана шофьорка блъсна дете на пешеходна пътека в Добрич