Пазарът на смартфони в България има нов лидер
България 26.05.2016 13:42
Пазарът на смартфони в България вече има нов лидер.
Според последното проучване на IDC, Lenovo е завоювал лидерската позиция в бизнеса със смартфони в страната с 26,4% пазарен дял на база внесени устройства в страната през първото календарно тримесечие на 2016 година, което обхваща месеците от януари до март.
Данните се основават на задълбочени проучвания в сферата на мобилните устройства, а информацията преминава през представителен аналитичен процес за достоверност.
Lenovo е на българския пазар от септември 2014 година, когато представи и първите си смартфони у нас. Още в края на годината тогава от компанията се похвалиха с двуцифрен пазарен дял.
Стратегията на производителя отначало предвиждаше позициониране в ниския и средния ценови клас, където се оказва и най-голямото търсене.
Днес Lenovo вече гледа и към премиум класа с новите Moto устройства, които бяха представени в Археологическия музей през април. Припомняме ви, че Lenovo придоби Motorola от Google през 2014-та година за сумата от $2,91 милиарда.
“Изключително съм щастлив, че България е една от първите държави в света, в които Lenovo завоюва лидерска позиция и във смартфон сегмента. По този начин България и българският екип получават подкрепа и доверие да представят и занапред първи в Европа новите модели на компанията.”, коментира резултатите Владислав Иванов, лидер на смартфон бизнеса на Lenovo за Югоизточна Европа. /money.bg
Според последното проучване на IDC, Lenovo е завоювал лидерската позиция в бизнеса със смартфони в страната с 26,4% пазарен дял на база внесени устройства в страната през първото календарно тримесечие на 2016 година, което обхваща месеците от януари до март.
Данните се основават на задълбочени проучвания в сферата на мобилните устройства, а информацията преминава през представителен аналитичен процес за достоверност.
Lenovo е на българския пазар от септември 2014 година, когато представи и първите си смартфони у нас. Още в края на годината тогава от компанията се похвалиха с двуцифрен пазарен дял.
Стратегията на производителя отначало предвиждаше позициониране в ниския и средния ценови клас, където се оказва и най-голямото търсене.
Днес Lenovo вече гледа и към премиум класа с новите Moto устройства, които бяха представени в Археологическия музей през април. Припомняме ви, че Lenovo придоби Motorola от Google през 2014-та година за сумата от $2,91 милиарда.
“Изключително съм щастлив, че България е една от първите държави в света, в които Lenovo завоюва лидерска позиция и във смартфон сегмента. По този начин България и българският екип получават подкрепа и доверие да представят и занапред първи в Европа новите модели на компанията.”, коментира резултатите Владислав Иванов, лидер на смартфон бизнеса на Lenovo за Югоизточна Европа. /money.bg
CHF | 1 | 1.99351 |
GBP | 1 | 2.28037 |
RON | 10 | 3.93361 |
TRY | 100 | 5.60402 |
USD | 1 | 1.80827 |
Последни новини
- 18:05 Тежка травма извади Кирил Милов от олимпийската квалификация в борбата
- 17:55 Тагарев: Който и министър да дойде след мен, той ще търси решение на същите проблеми
- 17:46 Google представи нови функции с изкуствен интелект в картите и търсенето
- 17:41 Картечница, противотанков снаряд, пушки и пистолети откриха в автосервиз в Ямболско
- 17:36 Транспортният министър в оставка освободи част от ръководството на БДЖ
- 17:30 Европрокурори на Кьовеши обискират хотели в наш ски курорт за измама за 220 000 евро
- 17:27 6 признака, че той не е добър в леглото
- 17:22 Кенет Мертен: Приоритет на САЩ е задълбочаване и разширяване на инвестиционните връзки с България